NOTD English Flag

Normaal plaats ik op maandag beauty secrets, maar dat heb ik gister niet gedaan, omdat ik niets had ingepland en geen tijd had om iets te schrijven omdat ik naar Engeland ging met school! Naar Dover en Canteburry. Omdat we naar Engeland gingen heb ik mijn nagels in Engelse stijl gelakt namelijk: de Engelse vlag!


Stap 1:
Als eerste start je met een basecoat en lak je je nagels in een donkerblauwe kleur. Ik heb een donkerblauwe kleur van Sephora gebruikt.

Stap 2:
Zet een dikke streep van links naar rechts op je nagel, met een witte striper of een saté-prikker. Zet ook een streep van boven naar beneden, zorg dat allebei de strepen ongeveer even dik zijn.

Stap 3:
Zet nu dunnere streepjes schuin tussen de twee dikkere strepen. Zorg dat deze strepen dunner zijn, maar niet te dun want je moet er zometeen nog een rode streep tussen kunnen zetten. Doe dit bij al je nagels.

Stap 4:
Zet nu twee rode strepen die dunner zijn dan de witte strepen. Doe dit bij het kruis en ook bij de schuine strepen. Zorg dat de rode streepjes dunner zijn dan de witte.

Strap 5:
Breng een topcoat aan en je bent klaar! Wacht wel goed tot alle nagellak goed droog is anders krijg je vegen.

Binnenkort zal ik ook foto’s van Engeland online zetten en omdat ik zaterdag geen filmpje heb gemaakt zal deze door de week komen!

2 gedachtes over “NOTD English Flag

Geef een reactie

