EOTD Bring Me To The Sea

Omdat het bijna zomer is, heb ik mijn ogen opgemaakt met felle kleuren. Ik heb een trio van Gosh gebruikt; 18 Golden Sea.

In deze trio zitten 3 mooie kleuren, een lichte, blauwe en turquoise achtige kleur. De kleuren passen mooi bij elkaar en daarom heb ik hier een zomer look mee gemaakt.

Ik had gehoopt dat er iets meer pigment in deze oogschaduw zou zitten want de kleuren zijn echt heel mooi.
Ik heb de lichtste kleur in mijn ooghoek aangebracht, de blauwe kleur over mijn bewegend ooglid. Daarna heb ik de blauwe en de turqouise met elkaar gemengd en in mijn crease aangebracht. Toen heb ik iets hoger de turqoise aangebracht en goed geblend met de rest van de kleuren.
Op deze foto was mijn oogpotlood al vervaagd, maar in mijn binnenste ooghoek heb ik witte oogpotlood aangebracht en aan de buitenkant van mijn waterlijn heb ik zwart aangebracht. Verder heb ik ook de turqouise kleur onder mijn waterlijn aangebracht. En nog een laagje mascara en je bent klaar.


Wat vinden jullie mooie kleuren voor in de zomer?

Een gedachte over “EOTD Bring Me To The Sea

Geef een reactie

