Sleek palette The Original

Toen ik in Engeland was, was er ook een Drugstore waar ze het merk Sleek verkochten. Ik had al veel gelezen over dit merk en ik was er ook heel benieuwd naar, alleen is het in Nederland niet in de winkels te koop, maar in Engeland dus wel!

Om het palettje zelf zit een plastic hoesje met een roze rand en witte letters. Dit hadden ze van mij best weg mogen laten want hierdoor ziet het er minder professioneel uit. Ook zitten er bij mijn krassen op doordat ik hem tussen mijn andere spullen mee moest nemen naar huis. Het doosje zelf is mat zwart met glimmend zwarte letters. Het zit er mooi en professioneel uit.


En dan natuurlijk het belangrijkste, de inhoud! Er zitten hele mooi kleuren in dit palettje. Er zitten zowel koele als warme kleuren in het palettje. Op de bovenste rij zitten de koele kleuren en op de onderste rij zitten de warme kleuren. Ook zitten er felle kleuren in, zoals de blauwe en de paarse en er zitten nude kleuren in. De kleuren passen ook heel mooi bij elkaar, je kan er hele mooie looks mee maken. Ook zit er een sponsapplicator bij in een apart vakje.

Hierboven zie je de kleuren zoals ze ook in het palettje zitten. De licht roze en de turqouise kleur zijn een beetje beschadigd. Alle kleuren zijn shimmery op de zwarte na, die is mat.


Zoals je kan zien zijn de kleuren heel gepigmenteerd. Vooral de felle kleuren zijn heel gepigmenteerd. Alle kleuren zijn echt heel mooi. De kleuren zijn wel vrij kruimelig en ze blenden een beetje moeilijk, maar de kleuren zijn heel mooi en apart en ook heel gepigmenteerd.

In het filmpje van afgelopen zaterdag konden jullie al een look zien die ik met dit palettje heb gemaakt:

De paletten van Sleek zijn heel goedkoop en van hele goede kwaliteit! En kosten slechts €6,99 per stuk.

Een gedachte over “Sleek palette The Original

Geef een reactie

