Beauty secrets #7

Iedere week vertel ik jullie 10 handige beautytips.

– Houd je van aardbei? Wrijf dan een beetje aardbei langs je tanden, hier worden je tanden witter van. Doe dit niet te vaak want dat is slecht voor je glazuur maar af en toen kan het wel.
– Bescherm je haar in de zomer tegen de zon, ook je haar kan beschadigd raken. Doe een hoedje of een petje op. Houd je niet van hoedjes of petjes? Doe dan je haar in een knot, zo word een groot deel van je haar toch beschermd.
– Vlecht je haar in nadat je in zee gezwommen hebt. Was het hierna niet. Haal het er later uit en dan heb je mooie beach waves.
– Is je lipgloss of mascara bijna op? Dompel ze dan 15 minuten onder warm water en dan kan je ze weer een paar dagen gebruiken.
– Koop een waterspray bij de action, dit is een soort mini ventilater maar dan met water, zo kan je op warme dagen je gezicht met een klein laagje water besproeien.
– Heb je snel last van wallen? Leg er dan afgekoelde thee zakjes op of komkommer.
– Leg je oogpotlood voordat je hem moet slijpen even in de koelkast, dit slijpt makkelijker.
– Maak je haarborstel regelmatig schoon, je borstel kan vies worden na een tijdje.
– Knip dode punten om de zes weken, je haar ziet er dan gezonder uit en het groeit sneller.
– En de laatste tip voor vandaag: Lachen!

Dit waren de 10 beautytips voor deze week. Dit is ook de laatste keer dat ik beauty secrets doe. Het is moeilijk om nog goede tips te bedenken en om te vinden. Ik hoop dat jullie iets aan de 70 beauty tips hebben gehad!

4 gedachtes over “Beauty secrets #7

    • Het zou kunnen dat ik af en toe iets heb wat op elkaar lijkt, maar ik doe dit om de week en ik kan niet precies onthouden wat ik 7 weken geleden heb geschreven. En meestal heeft het met elkaar te maken, maar bij bijv. de oogpotlood tips is het niet hetzelfde, de ene is met vuur de ander met kou. En anders zou ik zeggen, probeer zelf maar wat tips te verzinnen dan zul je merken dat het niet makkelijk is ;)

      • Oke, maar jij doet het iedere week ik deed er 10 in een bericht, maar goed je hoeft mijn tips ook niet te lezen als je ze niet leuk vind.

Geef een reactie

