Stripers

Vandaag ga ik jullie wat vertellen over stripers en ik laat jullie mijn stripers zien.

Dit zijn mijn stripers die ik pas heb gekregen voor mijn rapport. Ik heb nog een andere striper van essence, maar die gebruik ik voor verschillende kleuren nagellak. In dit pakketje zitten drie kleuren, roze, paars en blauw. De kleuren zijn heel fel waardoor ze op veel verschillende kleuren op vallen.

Dit is een van de stripers. De stripers hebben een grote dop waardoor je ze goed vast kan houden. Verder zie je vanaf de buitenkant goed welke kleur het is.

Stripers hebben een dun kwastje waardoor je heel goed streepjes kan zetten. Je kan er van alles mee maken. Stripers kan je in heel veel verschillende kleuren kopen. Je kan ook een striper kopen bijvoorbeeld van essence en deze gebruiken voor allerlei kleuren nagellak. Je moet dan het kwastje goed schoonmaken en deze daarna langs het kwastje van de nagellak halen.

En zo kan je dus streepjes maken, dunne, dikke, rechte en ook kromme.

Stripers zijn heel handig en goedkoop te krijgen. Ze maken nail-art een stuk makkelijker.

3 gedachtes over “Stripers

    • Stripers kan je ook bij het kruidvat kopen van essence en bij nagelstudio’s. Maar deze stripers heb ik gekocht bij een dio drogisterij.

  1. Ik heb die stripers in roze,donkerblauw en limegroen en wat leuk dat je ze bij een dio drogist kan kopen ik ga daar zeker even kijken in assen bij de dio heb je leuke nagellak en make-upjes je kan de stripers ook kopen bij Douglas!🔝

Geef een reactie

