Trend: Ducknails

Er zijn veel trends op het gebied van nagels en er is weer een nieuwe trend: Ducknails. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een vreemde trend vind.

Dit zijn ducknails, het idee is dat de nagels op de zwemvliezen van een eend lijken. Je hebt natuurlijk rechte nep nagels die heel veel gedragen worden maar nu heb je dus ook duchnails. Bij ducknails lopen de randen niet recht maar ze gaan van smal naar breder. Bij sommige heb je ook dat er nog een soort half rondje in de rand van de nagel zit. Dit bedoel ik daarmee:

Ik zelf vind het echt niet mooi. Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat je met je nagels doet en dit moet je ook zeker niet zien als een belediging. Maar ik vind het niet mooi. Een tijdje terug zag je ook al veel puntige nagels bij o.a. Lady Gaga dit is ook zo’n trend die ik niet mooi vind. Eigenlijk is dat een beetje hetzelfde idee als dit maar dat juist van breed naar smal in plaats van smal naar breed:

Ondaks dat veel mensen (ik ben niet de enige ;P ) de ducknail trend niet mooi vinden, is het toch heel populair. Vooral in Amerika. Ik ben benieuwd of deze trend ook een hype word in Nederland.

2 gedachtes over “Trend: Ducknails

  1. Ik denk dat dit toch typisch Amerikaans is en ik denk (en hoop) dat deze trend niet zo snel zo overwaaien naar Nederland. Ik ben ook niet echt fan. Liever een beetje naturel

  2. Ik vind de ducknails echt verschrikkelijk.. Ik hou zowiezo niet zo van nepnagels.. (dus ik vind het niet zo leuk dat mijn moeder (en veel meer mensen) zegt dat mijn nagels op nepnagels lijken xD)

    Liefs,

    Inge

Geef een reactie

