Waar maak jij je op?

Zoals de titel al zegt, waar maak jij je op. Iedereen heeft waarschijnlijk wel een plekje waar je je dagelijks opmaakt.

Zonder dat je het merkt kies je waarschijnlijk gewoon een plekje in je kamer uit. Maar eigenlijk is een goede opmaak plek best belangrijk. Je moet je make-up natuurlijk wel goed aanbrengen.
Het is belangrijk dat er veel licht is zodat je goed kan zien wat je doet. Je kan het beste op een plek zitten waar je een lamp hebt of bijvoorbeeld een raam. Als je je gezicht naar het licht toe draait valt het licht op je gezicht en zo zie je allebei de kanten van je gezicht even goed. Hierbij kan je je make-up egaal aanbrengen ook is de kans minder groot dat je je oogschaduw ongelijk aanbrengt.

Dit is een deel van mijn kamer waar ik vaak zit en me altijd opmaak. Links is mijn bureau normaal staat mijn laptop hier niet en is het gewoon leeg. Op mijn bureau staat links een spiegel die ik vaak gebruik om oogschaduw op te doen in het weekend. Rechts op mijn bureau staat een bakje met mijn kwasten en met de make-up die ik dagelijks gebruik. In het bovenste laadje rechts zit de rest van mijn make-up die ik minder vaak gebruik.
Op deze plek neem ik ook mijn filmpjes op, vanaf hier valt er veel licht binnen door mijn raam links en er hangt vlak boven mijn bureau een lamp. Meestal zet ik mijn spiegel dan op mijn bureau net als mijn camera.

Dit is mijn grote spiegel met daaronder een klein kapstokje waar mijn ketinkjes en andere spulletjes aanhangen. Hiernaast staat mijn paspop. En links zie je nog een stukje van mijn kwasten. Hier maak ik me altijd op als ik naar school ga. Via deze spiegel doe ik mijn haar en mijn make-up omdat ik alles goed kan zien via deze spiegel omdat hij zo groot is. Het liefste zou ik een echte kaptafel maar ik vind de plek waar ik me nu opmaak prima.

Waar maak jij je altijd op?

8 gedachtes over “Waar maak jij je op?

  1. Ik maak me meestal op op mijn kamer. Daar hangt een spiegel op de muur en daaronder hangen van die kleine laatjes waar mijn makeup in zit.

  2. omg, jij hebt echt een leuke kamer!
    zou je een keer een roomtour willen doen?
    ik weet niet of je dat al een x hebt gedaan, maar je kamer ziet er echt heel leuk uit!
    super leuke blog heb je!
    xEmma

    • Bedankt (:
      En ik heb inderdaad al een keer een roomtour gedaan, maar ik zal binnenkort weer even een nieuwe doen want er is ondertussen al weer wat veranderd ;P

  3. Heej, Ik wil al heel lang een paspop kopen zoals die ene in jou kamer, maar ik vind er nergens een :(
    Wil je a.u.b. eens zeggen waar je die van jou hebt gekocht en voor hoeveel geld, Of waar ik er misschien eentje kan kopen ofzo..
    Dat zou ik heel leuk vinden.
    Alvast bedankt xXx
    Anoniempje

    PS. SOO leuke site !! ♥

    • Ik heb mijn paspop op marktplaats.nl gekocht, hier staan er heel veel en ook veel verschillende soorten.
      Maar ik weet dat ze mijn paspop ook bij de xenos verkopen/verkochten. Volgens mij is hij daar 40 euro maar ik denk dat je ze op marktplaats goedkoper kan vinden. Bij mij zat er geen voetsteun onder toen ik heb kocht, die heeft mijn vader zelf gemaakt (;

  4. Hooii, kan je aub snel een room-tour maken.
    ik wacht er al superdeduper lang op ik wil het zooo graag zien, ilove you en jou site !! echt supergeweldig!!!xxx

Geef een reactie

