Filmpje van dit weekend

Het filmpje van dit weekend komt iets later omdat ik het filmpje nu niet op kan nemen. Op de camera die ik normaal altijd gebruik staan nog heel veel vakantie foto’s waardoor er nog maar 5 minuten aan filmen is. Ik kan de foto’s nu nog niet van de camera afhalen omdat ze nog opgeslagen moeten worden maar het filmpje komt binnenkort!

Ik was twee weken op vakantie in noorwegen, omdat er geen filmpje was hier een paar foto’s van Noorwegen:


Bloemen, kaarsjes en tekeningen in Oslo wegens de bomaanslag en schietpartij in Oslo en op het eiland Utoya.


Zonsondergang in Rjukan.


Een gletsjer, de Briksdalsbreen.


Uitzicht vanaf de Gaustatoppen, een berg van 1183 meter hoog.


Zon tussen de wolken, Rjukan.


Een fjordenpaard, Roberg.


Een huisje met mos op het dak en een fjord, Roberg.

Dit waren een paar foto’s uit Noorwegen, dit zijn er maar een paar we hebben heel veel foto’s gemaakt ongeveer 700. Binnenkort komt er een artikel online over beauty, hair en kleding in Noorwegen, dus hoe meisjes er daar uitzien. Ik vind Noorwegen een heel mooi land met aardige mensen. Doordat er maar vijf miljoen mensen wonen heb je plekken waar helemaal niemand woont en de huizen staan vaak verder uit elkaar dan we hier in Nederland gewend zijn. Ik heb een hele leuke vakantie gehad.

Ben jij ook op vakantie geweest, of ga je nog op vakantie?

Geef een reactie

