H&M bestelling

Toen ik terug kwam van vakantie was het h&m boek binnen. Ik heb er gelijk in gekeken en een paar dingen op de site besteld.


Sowieso vind ik dat de nieuwe h&m site er veel beter uitziet, veel duidelijker en overzichtelijker! Dit zijn een paar dingen die ik heel leuk vind, ik heb dit niet allemaal besteld.

Ik zal beginnen met het hempje links boven. Dit hempje kost 9,95, deze heb ik besteld. Ik vond hem heel schattig, door de streepjes en de strikjes.

De schoenen, deze heb ik niet besteld maar ik vind ze wel leuk. Ze zijn nu in de sale en kosten nu 4,95 een koopje dus. Je ziet deze zomer veel van zulk soort schoenen. Het is nu niet echt lekker weer voor open schoenen maar je kan deze schoenen natuurlijk ook gewoon onder een lange broek aan.

Witte shirt met print, dit shirt heb ik ook niet besteld. Maar door de print vind ik hem heel vrolijk. Dit shirt kost 9,95. Op het shirt staan ook veel beauty producten.

De hartjes ketting, ik vind sieraden met hartjes altijd heel leuk ook deze ketting. Dit is een mooie ketting om over een basic shirtje aan te doen. Deze ketting maakt je outfit helemaal af. De ketting kost 4,95.

Deze ringen vind ik ook heel apart. Deze ringen heb ik ook niet besteld. Je hebt ze in verschillende kleuren, de blauwe zijn op de site al uitverkocht maar misschien hebben ze hem nog wel in de winkel. Deze ringen kosten ook weer 4,95.

Het zwarte shirt. Dit shirt heb ik wel besteld. Door de gekleurde nagellak flesjes ziet het shirt er vrolijk uit. En het is nagellak en daardoor vond ik dit shirt gelijk al heel leuk. Op de flesjes staan trouwens letters, die het woord ciao vormen. Dit shirt is ook 9,95.

Zwart basic vestje, dit vestje heb ik ook besteld. Ik vind vestjes heel handig, als het wat kouder is of gewoon omdat het leuk staat. Ik heb al een wit en een grijs vestje maar een zwarte heb ik nog niet. Dit vestje kost 14,95.

Dit zijn een paar dingen die ik leuk vind, en die ik besteld heb. Ik ben benieuwd wanneer het pakketje binnen komt. Veel van deze kleren komt van de afdeling (ik weet niet hoe je dit noemt?) Young fashion. Ik vind dat er bij dit deel van de site hele leuke kleren zitten.

Wat vinden jullie van de nieuwe h&m collectie?

3 gedachtes over “H&M bestelling

    • Nee dat bedoel ik niet ;P Daar staan wel een paar van deze kleren bij in het h&m boek, maar op de site staan de kleren onder het kopje young fashion, ik denk dat het ongeveer op hetzelfde neer komt maar ik weet het verschil ook niet ;P

Geef een reactie

