Mededeling: Nieuwe site naam!

Ja, je leest het goed hotb-g.nl krijgt een nieuwe site naam! Mijn site bestaat op 6 september precies een jaar. Heel dit jaar heeft de site de naam: hotb-g.nl gehad. Maar omdat deze naam misschien een beetje verkeerd over kan komen ga ik de naam nog voor 6 september veranderen. Ik zal als het zover is nog een berichtje online zetten. Ik ga mijn site naam veranderen in: jasmijnbeauty.nl, bij deze naam kan je gelijk zien dat ik een site heb die met beauty te maken heeft en mijn naam zit erin wat ik ook wel leuk vind want daardoor kan je gelijk zien van wie de site is. Verder zal mijn site helemaal hetzelfde blijven. De lay-out zal hetzelfde blijven en de berichten ook alleen de naam zal veranderen. Dus als je hotb-g.nl intypt en niks meer te zien krijgt surf dan naar jasmijnbeauty.nl!

Mijn site naam is nu nog hotb-g.nl zodra het jasmijnbeauty.nl is zet ik een berichtje online en plaats ik hierbij een filmpje.

Een gedachte over “Mededeling: Nieuwe site naam!

Geef een reactie

