Catrice Gelliner

Ik ben al lang op zoek naar een handige manier om een mooie winged eyeliner te maken. Met een normaal oogpotlood lukt het me voor geen meter, met een gelliner in een kwastje lukt het me ook niet maar toen ik hoorde over de gelliner van Catrice besloot ik om deze te kopen. En het is me eindelijk gelukt!


De zwarte oogmake-up zit in een glazen potje met een plastic dop, waar zilvere letters op staan. Ik vind het potje er professioneel uit zien.


En zo ziet het er dan uit. Toen ik er met mijn kwastje (hema) in ging had ik het veel harder verwacht! Maar deze gelliner is heel romig, hierdoor kan je ervoor kiezen om een dun of dik lijntje aan te brengen.

De gelliner droogt vrij snel op en blijft heel goed zitten! Dit is pas de eerste gelliner die ik gebruik maar ik heb al wel liquid eyeliners geprobeerd en die bleven niet zo goed zitten als deze. Ik heb het op het plaatje hierboven vrij dik aangebracht met een schuin afgesneden kwastje van de hema.

Ik heb een hele kleine wing gemaakt die niet opvalt. Maar ik vind zelf dat het me wel redelijk gelukt is. Ik ben heel blij dat ik nu eindelijk een goede manier heb gevonden om een winged eyeliner te maken! En ook nog voor een laag bedrag.

Ik vind deze gelliner echt een aanrader! Hij is van Catrice en kost maar €4,00.

2 gedachtes over “Catrice Gelliner

  1. Deze heb ik ook, in het begin vond ik het heel moeilijk, maar na een paar keer oefenen lukt het al best goed, ik heb niet het borsteltje dat erbij hoort, maar eentje van H&M. De eyeliner heb ik in het zwart, je hebt hem ook in het grijs eh?

Geef een reactie

