Schoolspullen

Ook ik moest vandaag weer naar school en daarom ga ik jullie vandaag mijn schoolspullen voor dit jaar laten zien.

Dit zijn al mijn schoolspullen. Zoals je ziet heb ik veel verschillende kleuren. Mij maakt het niet uit dat het niet allemaal bij elkaar past. Ik heb veel roze kleuren maar ik had dit jaar ook zin in wat anders dus heb ik ook blauwe kleuren gekozen.

Dit zijn 4 van mijn boeken met de vier kaften die ik heb gekocht. Ik had in totaal 5 rollen kaftpapier, ik heb er 4 gebruikt. Ik heb de linkse rol bij het kruidvat gekocht. De blauwe/turqouise rol heb ik gekocht bij de bruna. De rol ernaast is van pip studio deze heb ik ook gekocht bij bruna. De rol hiernaast, de roze heb ik bij de action gekocht.

Dit zijn de schriften die ik heb gekocht. De schriften links zijn van de hema, de middelste zijn van de action en de rechtse schriften zijn ook van de action.

En dit zijn mijn etuis. De agenda van pip (rechts) had ik vorig jaar ook al en ik ga deze dit jaar ook weer gebruiken. De agenda links is van de albert heijn ik heb deze ook gekocht omdat ik hem heel leuk vind maar ook omdat hij heel plat is waardoor ik hem makkelijk in mijn tas mee kan nemen.

En dan als laatste mijn agenda. Ik had vorig jaar ook al een agenda van Vive maria en dit jaar heb ik weer zo’n agenda. Ze zijn vrij klein en ze zien er heel leuk uit!

Ik ben helemaal klaar voor dit jaar, ik heb er geen zin in maar dit zijn mijn spullen!

4 gedachtes over “Schoolspullen

  1. Leuke schoolspullen. Ik heb alles gewoon heel clean van action en hema zodat ik ze zelf kan vol kladderen :P
    even een tip. Er staat 2x agenda ipv etui (onder de etuifoto)

  2. Ik had de schriften van de action (de rechter) vorig jaar ook.. De action heeft elk jaar steeds weer leukere schoolspullen vind ik (; Ik heb nog drie schriften van de 4 voorgaande jaren over, dus ik hoefde dit jaar bijna geen schriften meer te kopen, maar als ik geen schriften meer had, was ik zeker langs de action gegaan voor nieuwe schriften! (;

    Liefs,

    Inge

Geef een reactie

