Mededeling jasmijnbeauty.nl

Omdat er nog steeds veel mensen zijn die mijn site via hotb-g.nl bezoeken zet ik de mededeling nog een keer online: Vanaf 9 september is mijn site niet meer via dit adres beschikbaar! Vanaf nu is het jasmijnbeauty.nl voor verdere informatie kan je even naar dit filmpje kijken:

3 gedachtes over “Mededeling jasmijnbeauty.nl

  1. Hee (:

    Ik wist niet waar ik dit berichtje moest plaatsen, dus heb ik het hier maar gedaan..

    Ik vroeg me af hoe jij je haar zo lang kunt houden.. (; Ik wil mijn haar graag langer laten groeien, maar dat gaat moeilijk, want mijn haarpunten splijten het afgelopen jaar nogal snel.. Ik hoop dat je me hiermee kunt helpen.. (;

    xx

    • Zelf doe ik niet zo veel bijzonders aan mijn haar, maar ik laat sowieso om de paar weken de dode punten knippen en ik weet niet of je zelf je haar stijlt of fohnt maar als ik dat doe gebruik ik altijd een beschermende spray. Verder gebruik ik een conditioner voor droog haar. Misschien kan je ook een serum gebruiken wat je in de punten aan kan brengen of je haar iets vaker in een staart dragen want als je haar los hangt schuurt het over je rug waardoor je sneller gespleten haar punten krijgt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt (; Binnenkort komt er ook een filmpje online over hoe ik mijn haar verzorg enzo, dus misschien heb je daar dan ook nog wat aan (;

Geef een reactie

