Tag: Waar word je blij van?

Vandaag een tag, ik doe niet zo vaak tags maar deze tag vond ik wel leuk om te doen, de tag gaat over dingen waar ik blij van word. Als je deze tag over wil nemen zet het dan even in de comments ik vind het leuk om de antwoorden van andere te lezen!

Van welke mensen word je blij?
Dat is verschillend, ik kan niet echt een soort mensen noemen. Ik denk dat ik dan maar gewoon voor vrienden ga, en voor mensen die vrolijk zijn.

Van welke make-up producten wordt je blij?
Mascara! Omdat ik blonde wimpers heb zie je gelijk wanneer ik wel mascara op heb en wanneer niet. En van oogpotlood word ik ook blij, het geeft toch net een iets mooier effect.

Van welke film wordt je blij?
The wizard of oz en mary poppins, het zijn allebei oude films maar ik heb deze films echt al heel vaak gezien en ik blijf ze toch leuk vinden. Verder vind ik dansfilms ook altijd heel leuk.

Van welke muziek wordt je blij?
Dat ligt eraan in wat voor stemming ik ben. Het verschild eigenlijk per dag wat voor muziek ik luister. Meestal luister ik gewoon naar muziek uit de top-40. Maar een liedje waar ik altijd blij van word is toch wel: magic van B.o.B. ft. River Cuomo en een efteling muziekje: de indische waterlelies.

Van welke internetsites wordt je blij?
Girlscene.nl! Ik kijk echt iedere dag op deze site en ik zit ook best veel op het forum. Verder volg ik natuurlijk wat beauty blogs en een site waar ik ook heel blij van word is youtube.

Van welk eten wordt je blij?
Dit klinkt misschien raar maar ik word heel blij van augurken. Kleine augurken vind ik al lekker maar ik hou ook heel erg van zure bommen. Verder word ik ook blij van chips ik hou niet echt van snoep, ik heb liever chips.

Van welke momenten wordt je blij?
Dit vind ik een moeilijke vraag. Ik denk dat ik dan gewoon een heel simpel moment kies; als de zon onder gaat en er allemaal stralen mijn kamer in schijnen. Meestal zit ik dan achter mijn bureau en daar word ik altijd blij van. Verder werd ik ook blij op het moment dat ik kleine baby cavia’s geboren zag worden. Dit is geen moment wat ik vaak mee maak maar dit vond ik echt een mooi moment.

Met welke eigenschap ben je blij?
Ook dit vind ik een moeilijke vraag, deze vraag zou eigenlijk door iemand anders beantwoord moete worden. Ik vind het meestal zo snel eigendunkig klinken om een goede eigenschap van jezelf te noemen. Maar als ik er toch een moet kiezen van mezelf kies ik denk ik betrouwbaar. Als iemand een geheim tegen me verteld, vertel ik die niet door.

Van welke hobby wordt je blij?
Dansen! Op sommige muziekjes kan ik gewoon niet stil blijven zitten. Ook word ik blij van zwemmen, ik heb heel lang op zwemmen gezeten maar ik ben hier vorig jaar mee gestopt. Maar in de zomervakantie ben ik weer een paar keer wezen zwemmen en ik vind het nog steeds leuk om te doen ook al zit ik niet meer bij een vereniging.

Dit waren mijn antwoorden op deze tag!

Plaatjes van; weheartit.tumblr.com

4 gedachtes over “Tag: Waar word je blij van?

  1. Pingback: Tag: waar word je blij van? « lovefashionx

Geef een reactie

