How to: paperclip hartjes

Vandaag ga ik jullie een hele simpele how to laten zien. Het ziet er heel lief uit en makkelijk te maken!

Dit is wat ik jullie wil laten zien, paperclips in de vorm van hartjes. Je kan  deze hartjes bijvoorbeeld in je agenda doen, of bij een paar losse papiertjes. Ik zelf heb een hartje bij mijn lesrooster zitten en ik heb een hartje aan de achterkant van mijn agenda waar een papiertje onder zit.

Zo zien de hartjes eruit als ze nergens op zitten. Je kan het beste een tangetje gebruiken, zo gaat het veel makkelijker. In het begin had ik niet helemaal door hoe het moest, ik heb het eerst 2x geprobeerd en daarna lukte het pas. Sommige lukken ook net iets beter dan andere. Ik heb gekozen voor roze, rode en witte paperclips.

Hier een foto van hoe je het moet doen. Leg je je paperclip op deze manier neer. Nu buig je het rechtse deel om, dus niet het middelste deel maar het buitenste deel. En eigenlijk is dit het al. Het is dus echt heel simpel maar toch wel leuk.

Zo ziet het er van af voren af.

En zo ziet het er vanachter uit.

Wat vinden jullie van deze simpele how-to?

4 gedachtes over “How to: paperclip hartjes

Geef een reactie

