Outfit of the day: Eau de Parfum

Vandaag een keer wat anders dan ‘normaal’. Ik heb nog nooit een outfit of the day gedaan maar vandaag ga ik het toch een keer doen. De foto’s zullen dus niet perfect zijn en mijn beschrijvingen ook niet, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden om te zien.

Als eerste mijn nieuwe vans. Ik heb voor fel blauwe vans gekozen omdat ik hiervoor donker grijze vans had. Hopelijk blijven ze lang mooi want mijn vorige vans heb ik best lang gedragen maar die zin er nu niet meer uit.

En dan de rest van mijn outfit. Ik heb een donker grijze chino broek aan van de Sting. De broek loopt van boven geplooid en naar onder toe strakker. Hierop heb ik een shirtje in een oud roze kleur met daarop een parfum flesje. Onder het pafrum flesje staat nog een kein stukje tekst: with love, eau de parfum. Over het shirtje heb ik nog een grijs vestje. Qua accessoires heb ik een paar oorbellen in ongeveer dezelfde kleuren aan als het shirtje. Omdat het weekend was toen ik deze foto’s maakten heb ik hier verder geen armbanden aan, maar naar school zou ik hier twee witte parelarmbandjes bij doen. De felle schoenen steken er wel bij af en ik doe de volgende keer denk ik zwarte allstars aan bij dit shirtje maar dit zijn in ieder geval mijn nieuwe vans en een outfit die ik aan had.

Zouden jullie het leuk vinden om vaker outfits of the day te zien of niet?

15 gedachtes over “Outfit of the day: Eau de Parfum

  1. Het is wel leuk om een OOTD te zien , en ik wil het best wel vaker.Maar de schoenen passen er totaal niet bij.Al snap ik dat je ze graag wil tonen , je had ze dan beter appart getoond.Verder ; leuk artikel.

    • Ik snap dat je je mening wil geven, en daar heb ik verder ook geen problemen mee. Maar in iedere reactie die jij geeft zit wel iets negatiefs, dus probeer volgende gewoon je mening voor je te houden, of reageer anders gewoon niet ;)

      • Ik zeg dat je artikel leuk is , dat een OOTD leuk is , dat ik het best vaker wil en ik geef je gewoon een tip (om je schoenen appart te tonen).Ik denk niet dat je goed tegen kritiek kan , niet gemeen bedoeld!Maar je moet snappen dat niet iedereen iets goed over je kan zeggen en dat er soms mensen zijn die een andere mening dan jou hebben.Zij willen deze gewoon delen , zodat je er rekening mee kan houden en je verdere artikels.Er is niets negatief mee gemoeid hoor.

      • Ja ik weet dat je dat gezegd hebt, en van mij mag ook iedereen zijn mening geven, en ik kan juist wel tegen kritiek want ik ben gewend om kritiek op mijn site te krijgen. Maar mijn punt is dat jij altijd in iedere comment wel kritiek geeft op iets op mijn site en dat is voor mij gewoon niet leuk om te lezen omdat het dan lijkt alsof ik in jouw ogen niks goed kan doen. Snap je?

  2. Maar vanuit slechte kritiek kan je leren.Daar kan je de volgende keer in een artikel rekening mee houden.En je blogt geweldig , ik let gewoon op detaills.Je moet weten dat je uit negatieve dingen altijd wijzer wordt.Dan weet je wat je mis doet , zodat je er op kan letten in het vervolg.

  3. Ik vind het echt super mooi!
    En ik vind dat de schoenen het juist leuker maar ook af maken! Ik lees heel vaak je artikelen en ik doe er ook vaak wel iets mee. Dus ik zou me niks aantrekken van mensen die kritiek geven. Daar zijn vaak de mensen die jarloers zijn!

    Ga zo door!

    Liefs x

    • Donker blauw is ook leuk eerst wilde ik die ook! En ik heb zelf ook grijze, alleen zijn die een beetje versleten haha ;P

  4. Heey,

    Wauw, ik vind je Vans suuuupeer cool!
    Ik was net zelf aan het zoeken naar Vans, en toen kwam ik bij jou blog..
    Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? Want ik wil ze ook :)))
    En ik zou eerlijk gezegd het de volgende keer met een spijkerbroek aan doen dat staat misschien iets leuker. Maar ik vind je vans ZO COOL!

    • Ik heb ze bij een soort sport winkel gekocht, volgens mij niet echt een bekende winkel want ik weet de naam ook niet meer haha, je kan ze ook bij coco kopen en volgens mij ook omoda maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ze hebben ze bij best veel schoenen/sneaker winkels. En ik draag ze ook altijd onder een spijkerbroek alleen op deze foto niet (;

Geef een reactie

