Kia Picanto nail art animation

Als je de titel ziet denk je misschie: auto’s? Ja, auto’s! Want vandaag vond ik een filmpje van Kia waarin ze een nail-art animatie hebben gemaakt.

Toen ik dit filmpje zag was ik gelijk benieuwd, en toen ik het filmpje zelf zag was ik best wel verbaasd want de makers zijn heel nauwkeurig te werk gegaan.
De makers van de nagels zijn in totaal 25 dagen bezig geweest. Per nagel deden ze er gemiddeld 2 (!) uur over. Dat is ook wel te zien aan de nagels want ze zijn echt heel gedetailleerd. In totaal hebben de makers er dus 25 dagen over gedaan, hiervoor hadden ze 1.200 flesjes nagellak nodig! Alle makers hebben kwastjes en pencelen gebruikt om de mini auto’s te maken. De makers zijn zelfs ’s nachts door gegaan aan de nagels. In totaal zijn er 900 nagels gemaakt.

In dit filmpje zie je hoe de nagels gemaakt zijn en het eindresultaat:

En dit is de volledige versie van de reclame zelf:

Zoals je ziet hebben ze echt voor iedere animatie een auto gemaakt. Ook al heb ik niks met auto’s ik vind dit toch wel heel knap, vooral omdat het ook zo gedetailleerd is.

Wat vinden jullie van deze reclame spot van Kia?

4 gedachtes over “Kia Picanto nail art animation

Geef een reactie

