EOTD: Close your eyes and open your heart

Vandaag laat ik jullie weer eens een keer een ooglook zien, ik heb dit al een tijdje niet meer gedaan. Maar omdat mijn site een beautysite is moet ik natuurlijk ook ooglooks plaatsen dus vandaag weer een ooglook.

Ik heb weer een blauwe ooglook gemaakt, ik vind het heel fijn om met blauwe oogschaduw te werken omdat je heel veel verschillende kleuren blauw hebt, en ik vind het een mooie kleur voor oogschaduw. Dit is geen ooglook die ik naar school zou dragen, daar vind ik hem net iets te opvallend voor maar ik zou hem bijvoorbeeld wel in het weekend dragen.

Het is niet heel duidelijk te zien maar ik heb hetvolgende gedaan:

– Eerst heb ik een oogschaduw basis aangebracht en hierna heb ik een lichte witte shimmer kleur in mijn binnenste ooghoek aangebracht (essence nmr. 20)
– Hierna heb ik kleuren gebruikt uit een quatro oogschaduw doosje van de hema, deze oogschaduw is al best oud en ze verkopen deze ook niet meer. Omdat de oogschaduw creamy is heb ik deze gewoon met mijn vingers aangebracht. Ik heb eerst een licht blauwe kleur over mijn hele ooglid aangebracht.
– Hierna heb ik met een donkerdere kleur een soort v-vorm in mijn buitenste ooghoek gemaakt. Ik ben iets verder door gegaan in mijn crease.
– Ook heb ik nog een beetje donker blauwe oogschaduw onder mijn waterlijn aangebracht, en ik heb zwart oogpotlood en zwarte mascara aangebracht.

Ik vind de uiteindelijke look best mooi geworden, het is best opvallend maar dat vind ik ook wel weer leuk. Ik zal ook proberen om wat meer ooglooks te maken, alleen heb ik hier niet altijd tijd voor.

2 gedachtes over “EOTD: Close your eyes and open your heart

Geef een reactie

