Review China Glaze Flyin’ High

Vandaag weer een keer een review en dit keer heb ik een China Glaze nagellak gereviewed. Ik hoorde heel veel postieve dingen over China Glaze nagellak en nu heb ik zelf ook eindelijk een nagellak van China Glaze.

Eigenlijk was ik best wel verrast over de dekking van het eerste laagje. Ik vind dat het eerste lakje al best goed dekt, Niet op iedere nagel dekt hij even goed maar bij de meeste nagellak moet je sowieso wel twee laagjes aanbrengen voor hij echt goed dekt.

Op deze foto heb ik twee laagjes. Zoals je ziet heb ik mijn nagels hier niet heel netjes gelakt, sorry. Maar met twee laagjes nagellak dekt deze nagellak heel goed. De nagellak zelf vind ik ook heel fijn, hij is niet te dik maar ook niet te dun waardoor je hele nagel mooi gelakt word zonder strepen. Het kwastje van de nagellak vind ik wel een beetje dun, ik vind het meestal fijner als de kwastjes iets dikker zijn. Wat me ook opviel aan deze nagellak is dat hij echt heel snel droogt. En dat vind ik echt heel fijn. Na een tijdje was ik bezig met andere dingen en normaal zouden er putjes en strepen op komen doordat ik ergens tegen aan stoot maar bij deze nagellak was dat niet!
Verder vind ik deze kleur ook heel mooi en apart, het is een beetje een blauw, turqouise achtige kleur.

Op deze foto zijn mijn nagels netter gelakt, en ik vond dat mijn nagellak wel kleurde bij mijn rekenmachine, vandaar deze foto er nog bij. Ik snap wel waarom iedereen zo positief is over China Glaze, want ik denk dat ik ook nog wel wat meer nagellak van China Glaze wil. De kwaliteit is goed en ze hebben mooie en aparte kleurtjes.

China Glaze is te koop vanaf 5,95 (het kan dus ook duurder zijn)

3 gedachtes over “Review China Glaze Flyin’ High

Geef een reactie

