Wat willen jullie zien?

Vandaag even een iets ander berichtje dan normaal, want vandaag ga ik om jullie mening vragen. Ik heb de afgelopen weken best veel nieuwe bezoekers erbij gekregen en daar ben ik ook heel blij mee, maar nu is mijn vraag of jullie misschien nog ideetjes hebben of dingen waarvan jullie misschien een tutorial van willen zien?

Als jullie ideetjes of requests hebben kan je een berichtje achter laten in de comments en dan zal ik kijken of ik er iets mee doe of niet. Het mogen ook tutorails voor bijvoorbeeld filmpjes zijn of gewoon voor berichten op mijn blog zelf.

Ik heb zelf nog wel een paar ideetjes, als je hier sowieso iets van wil lezen/zien laat dan ook even een berichtje achter:
– Halloween tutorial
– Meer haar tutorials, bijvoorbeeld verschillende soorten vlechten
– Oog tutorials in bepaalde kleuren of voor bepaalde gelegenheden
– DIY’s
– Nail-art tutorials, hievan heb ik een paar voorbeeldjes die ik bijvoorbeeld voor jullie kan filmen of kan laten zien via foto’s:

Dit zijn een paar voorbeelden van wat ik bijvoorbeeld zou kunnen laten zien.

Als jullie verder nog ideetjes hebben laat het me dan weten in de comments!

8 gedachtes over “Wat willen jullie zien?

  1. Ik vind het zo wel leuk hoor. Er zijn veel verschillende dingen telkens.
    Maar als je een oogtutorial hebt dan heb je het allemaal over de arcadeboog enzo. Maar als je niet zo veel ervaring hebt met oogschaduw, zoals ik, weet ik echt niet goed waar dat dan zit. Misschien dat je een keer een woordenlijst ofzo kan geven.

  2. Oeh die nail art voorbeelden zien er echt leuk uit! :) Sowieso interesseert nail art mij het meest. Maar het zijn zeker altijd leuke verschillende posten.

Geef een reactie

