Mijn agenda

De titel klinkt een beetje raar, maar vandaag ga ik jullie laten zien hoe mijn agenda er ongeveer uit ziet. En daarmee bedoel ik niet mijn lesrooster of iets wat daar mee te maken heeft, maar meer de dingen die ik erin schrijf/teken om mijn agenda wat vrolijker te maken.

Ik heb een agenda van vive maria, hij is vooral roze met bloementjes en vogeltjes en dat soort dingen. Aan de binnenkant zijn verschillende kleuren, blauw, roze en paars. Mijn agenda is aan de binnenkant al vrij druk maar toch versier ik mijn agenda meestal, hier laat ik jullie een paar voorbeelden zien van hoe ik mijn agenda versier:

In mijn agenda staan niet zo super veel notities, dus heb ik op weken die ik niet meer nodig heb gewoon wit papier geplakt. Hier schrijf ik bijvoorbeeld quotes op of zoals je op het rechter plaatje ziet, songteksten.
Links zie je een plaatje van een formule waarvan de uitkomst: i <3 u is, dus i love you.

Verder heb ik er veel plaatjes en foto’s in. Links zijn drie plaatjes van een film die ik vroeger vaak keek en rechts is van Alice in Wonderland. Naast het rechterplaatje staan quotes. Hier schrijf ik binnenkort nog een bericht over.

Verder word mijn agenda verder in het jaar steeds voller en voller, hij begint nu ook al uit elkaar te vallen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat van mijn agenda te zien!

 

Een gedachte over “Mijn agenda

Geef een reactie

