Review: Sephora 34 Myrtille

Vandaag weer een review, de swatches zijn niet heel scherp maar ik hoop dat het toch duidelijk is. Ik heb ook een nieuwe laptop, dus vanaf nu kunnen jullie weer gewoon berichten verwachten!

Met school gingen we een dag naar Lille in Frankrijk. In Lille is een groot winkelcentrum: Euralilla, en daar mochten we vrij rond lopen. Ook was daar een sephora winkel en daar heb ik deze nagellak gekocht. Ze hadden super veel kleuren en ook vrij veel kleuren van O.P.I. dus ik vond het best lastig om te kiezen maar uiteindelijk heb ik voor deze kleur gekozen. Dit is een kleur uit de nieuwe collectie.

De kleur heet: Myrtille en het is nummer 34. Ik twijfelde eerst heel erg of ik wel een nagellak van sephora zou kopen, want ik heb al twee nagellakjes van sephora en die vind ik niet zo fijn maar ik heb deze kleur gelukkig toch gekocht!

Als eerste een foto waarop ik maar een laagje heb aangebracht. Zoals je ziet lakt deze nagellak eigenlijk al heel goed, je ziet bijna niks meer van de witte randjes. Toch vind ik het altijd mooier om twee laagjes te doen want je blijft altijd wel kleine stukjes witte nagel zien.

Ik heb een foto gemaakt van allebei mijn handen, normaal maak ik alleen foto’s van mijn linker hand maar zoals je op de tweede foto kan zien is mijn nagel van mijn ringvinger daar best wel ver gebroken en ik vond het mooier om er dan ook nog een foto van mijn rechter hand bij te doen.
De nagellak dekt in ieder geval heel goed, en bij de vorige lakjes die ik van sephora heb vond ik dat ze langzaam droogde, bij deze heb ik dat juist niet. Ik vind dat deze heel snel en mooi opdroogt. Ik vind wel dat de nagellak vrij snel begint te chippen. Normaal chipt nagellak bij mij pas op de tweede of derde dag maar bij deze chipte mijn nagellak al na een dag.

Wat ik heel fijn vind aan alle nagellak van sephora is dat het kwastje heel breed is. Hierdoor kan je de nagellak heel mooi en zonder strepen aan brengen. Als je smalle nagels hebt kan je heel je nagel in een keer lakken.

Ik ben heel blij dat ik deze nagellak gekocht heb. De nagellak is wel vrij duur voor een klein flesje maar de kleuren zijn heel mooi en apart en het is goede kwaliteit.

Sephora 34 Myrtille 5,50 

3 gedachtes over “Review: Sephora 34 Myrtille

Geef een reactie

