Review: Max Baked Eyeshadow

Vandaag weer een review en dit keer een review over oogschaduw. Deze oogschaduw zag ik op beautylab.nl en ik vond de kleuren heel mooi en deze oogschaduw palletjes zijn ook nog heel goedkoop. Ik heb een palletje gekocht en ik ga deze vandaag voor jullie reviewen.

Ik heb de blauwe kleuren gekozen, het doosje zit in een kartonnen papiertje met plastic, het ziet er goedkoop uit maar dat is het ook.

Het doosje zelf ziet er goed uit, hij voelt wel heel licht aan door het plastic maar meer kan je ook niet verwachten voor de prijs.

In het doosje zelf zitten vier kleuren oogschaduw, een witte, een lichtblauwe, een gewone blauwe en een donker blauwe. Het zijn alle vier baked eyeshadows, je kan ze dus nat en droog gebruiken. Op de achterkant van het doosje staat: ‘Zowel nat als droog te gebruiken. Droog voor een natuurlijke look. Nat voor maximaal effect.’ 

Dit zijn de vier oogschaduw droog geswatcht. De kleuren zijn redelijk gepigmenteerd maar vrij licht, vooral de donkere kleuren waarvan je zou verwachten dat ze beter te zien waren zijn licht gepigmenteerd. Het klopt dus wel dat je voor een natuurlijke look de oogschaduws droog moet gebruiken.

En dit zijn de swatches nat geswatcht. Ik was echt verrast over hoe goed de kleuren nu te zien zijn! De kleuren zijn gelijk veel feller. Ook de donkere kleuren zijn nu goed gepigmenteeerd. De vier kleuren hebben allemaal een lichte shimmer.

Ik ben blij dat ik dit palletje heb gekocht. Als je mooie gepigmenteerde oogschaduws voor een lage prijs zoekt is dit zeker een aanrader! De oogschaduws zijn in 5 kleuren te koop, pastel kleurtjes, fel roze kleuren, blauwe kleuren, bruine kleuren en beige kleuren.

Max Colors Baked Eyeshadow: 1,29

4 gedachtes over “Review: Max Baked Eyeshadow

Geef een reactie

