Trend: Doorlopende Nail-art

Eigenlijk is de titel van dit bericht een beetje vaag, maar ik wist niet precies hoe ik dit moest noemen. Vandaag ga ik jullie een hele aparte en leuke manier van nail-art laten zien waarbij de nail-art gedeeltelijk doorloopt op je vingers.

Dit bedoel ik, zoals je ziet is nail-art op de nagels zelf maar loopt het ook een stukje door op je huid. Op het plaatje hierboven is het gedaan met de eifeltoren, dit is bijvoorbeeld een handig idee als de nail-art niet helemaal op je vingers past.

Bij deze nail-art ziet het er al iets moeilijker uit. Hier zijn de oren van de dieren op de huid getekend met verschillende bijpassende kleuren. Bij dit plaatje zijn de dieren de vorm van de nagels en de oren zijn op de huid gedaan omdat deze er waarschijnlijk niet bij pasten.

Op de bovenste foto is het volgens mij met pen gedaan. Hiervoor zou je bijvoorbeeld een stabillo kunnen gebruiken.
Op de onderste foto is er volgens mij schmink gebruikt, je kan hiervoor ook verschillende kleuren oogpotlood gebruiken. Oogpotlood was je makkelijk van je hand af net als schmink.

Wat je op de twee plaatjes hierboven ziet is eigenlijk al weer heel wat anders maar toch vindt ik het wel een binnen dit thema passen. Bij deze twee nail-arts zijn er kleine details die bij de nail-art passen op de vingers getekend. Op de bovenste twee kleine hartjes wat met de tekst op de nagels te maken heeft en op de onderste foto een litteken omdat dit ook met de clip van lady Gaga, die op de nagels wordt uitgebeeld, te maken heeft.
Het is eigenlijk een beetje het idee van een tattoo. Dit kan je ook heel makkelijk zelf doen met bijvoorbeeld oogpotlood, schmink of vloeibare eyeliner.
Zelf zou ik dit niet doen als ik bijvoorbeeld naar school zou moeten maar met bijvoorbeeld halloween (wat al geweest is) zou ik het wel leuk vinden. Op sites als fuckyeahprettynails.tumblr.com zie je steeds meer van dit soort nail-arts.

Wat vinden jullie hiervan?

Bron: Ohmynails & thenailpro

2 gedachtes over “Trend: Doorlopende Nail-art

Geef een reactie

