Mijn ringen

Eigenlijk had dit bericht maandag al online moeten komen en niet donderdag avond pas maar ik heb het best druk met school en afgelopen weekend was mijn zusje jarig en daardoor heb ik in het weekend helemaal niks ingepland, ik zal proberen de gemiste berichten in te halen! Vandaag laat ik jullie al mijn ringen zien.

Ik ben sowieso verslaafd aan sieraden, maar vooral aan ringen. Ik draag heel vaak ringen. Ik vind dat een ring je outfit net wat meer afmaakt. Ik heb een speciale houder voor mijn ringen, het is een hand met vingers waar je ringen om kunt doen.

Dit zijn mijn eerste vier ringen. De eerste drie ringen heb ik zelf gemaakt, ik heb de roosjes los gekocht en op een simpele ringbasis geplakt. De eerste twee zijn hetzelfde alleen wel in een andere kleur. De derde is een vrij grote plastic roos. De vierde ring is een zeeuwse knoop. Ik weet eigenlijk niet precies waarvoor een zeeuwse knoop is maar op het moment zie je hier in Zeeland best veel spullen met zeeuwse knopen. Ik vind het er leuk uit zien en ik heb er een ring van gekocht. Hij lijkt wit maar is heel licht roze.

Eigenlijk zijn de ringen hierboven allemaal een favoriet van mij. Van links naar rechts:
Een uilenring, sommige die mijn blog al langer volgen weten misschien dat ik een soort verslaving heb met uilen. Ik heb hier ook nog een andere ring van, een ketting en oorbellen, deze ring heb ik gekocht op het forum van girlscene.
De lichtroze ring hierboven heb ik ooit een keer gekocht bij six, de steentjes beginnen een beetje los re raken maar ik vind hem nog steeds heel mooi.
Ook iets waar ik helemaal verslaafd aan ben: snorren. Deze ring heb ik in Lille in Frankrijk gekocht bij claires. Dit is een two finger ring, wat wel jammer is, is dat deze ring gelijk kapot ging toen ik hem verstelde. Ik heb hem wel gemaakt maar hij gaat iedere keer weer los dus ik ben benieuwd hoe lang hij het deze keer houd.
De ring onder de snorren ring is een simpel strikje. Wat wel jammer is, is dat de ring langzaam koperkleurig word omdat het zilver (nep) weg slijt. Ik heb hier al een topcoat overheen gedaan, maar dat helpt niet. Deze ring heb ik gekocht bij de hema.
De licht roze ring hier naast is ook vrij klein maar hij staat heel classy. Ik draag deze ring ook best vaak. Deze komt van het kruidvat.
En dan de blauwe ring, deze ring heb ik ook bij six gekocht. Deze ring is echt al heel erg vaak gevallen en kapot gegaan, maar omdat ik hem zo mooi en apart vind probeer ik hem toch iedere keer weer te maken.

Dan de volgende ringen, van links naar rechts:
Een simpel strikje, deze ring is vrij zwaar en van de hema.
De volgende ring is een two finger ring van bijoux brigitte. Op de ring staat love met hele kleine steentjes. Ik vind two finger rings heel leuk, ik vind het ook helemaal niet vervelend zitten.
Links boven liggen 2 roosjes los, deze zaten eerst op een opplak ring maar deze zijn eraf gevallen. De middelste zit wel op een ring. Deze ringen heb ik gekocht op het forum van girlscene.nl
Hiernaast zie je mijn tweede uilenring. Deze ring is iets grover dan de andere. Toch vind ik deze ring even leuk als de andere uilenring.
De ring hierboven lijkt helemaal zwart maar is eigenlijk donkerblauw met in het midden een roze steentje. Deze ring vind ik heel mooi, en ik draag hem ook best vaak. Deze ring heb ik bij six gekocht.
De blauwe ring hier naast heb ik gekocht in Spanje. Eigenlijk draag ik deze ring niet meer zo vaak, ik vind de vorm niet meer zo mooi.
De ring daar naast heb ik ook bij six gekocht, en dit is een ring die eigenlijk bij alles past. Ik vind dit ook een hele leuke ring.

En dan mijn laatste ringen, links een paar kleine ringen met steentjes.
Van boven liggen drie ringen van H&M deze heb ik eigenlijk niet vaak aan omdat ik maat M had besteld en alleen de rechter ring, het hart, maat M is. De andere ringen passen alleen om mijn pink.

En dit waren mijn ringen, dit was een lang bericht maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn ringen te zien.

8 gedachtes over “Mijn ringen

Geef een reactie

