Natural look sleek pallet

Vandaag weer een keer een ooglook, ik wil van te voren zeggen dat de kleuren bijna niet te zien zijn. Ik hoop dat het toch duidelijk is, en ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Voor de look heb ik dit pallet van sleek gebruikt: the original. Ik vind de kleuren heel mooi, alleen viel het doosje na deze foto’s op de grond waardoor er een blauwe kleur is gebroken. Voor deze look heb ik de eerste 4 kleuren op de onderste rij gebruikt. En een kleur van essence.

Breng als eerste een oogschaduw basis aan, doe dit zodat je oogschaduw niet vervaagt en het mooi en beter blijft zitten. Zelf vind ik ook dat de kleuren altijd feller worden met oogschaduw basis op je ogen.

In mijn binnenste ooghoek heb ik een lichte shimmer keur van essence aangebracht. Nummer 03. Hierdoor krijg je een wakkerdere blik.

Ik ben hierna verder gegaan met de champagne kleur, deze heb ik met mijn vingers aangebracht over de essence kleur heen, de champagne gele kleur en de roze kleur die ik hierna gebruikte pasten beter bij elkaar.

Hierna heb ik de licht roze kleur aangebracht over mijn hele bewegende ooglid. De kleur is op de foto niet goed te zien, In het echt is deze kleur feller. De roze kleur heeft een licht gele ondertoon en past daardoor heel mooi bij de champagne kleur.

Hierna heb ik de derde en vierde kleur uit het pallet gemixt en deze kleur heb ik in mijn arcadeboog aangebracht. Hierna heb ik de licht roze en de kleur die ik in de arcadeboog heb aangebracht geblend, waardoor ze mooi in elkaar overlopen. Ook heb ik de kleuren nog in dezelfde volgorde onder mijn waterlijn aangebracht. Dus eerst de champagne gele kleur, hierna de lichtroze kleur, en hierna de donkerste gemengde kleur.

Hierna heb ik nog een dun lijntje met zwart oogpotlood aangebracht boven mijn oog, en op mijn onderste waterlijn. Ook had ik op alle foto’s al een dun laagje mascara op en ik heb hierna nog een dun laagje aangebracht.

En dit is een foto van de hele look, op mijn rechteroog zie je de look het beste zoals hij er in het echt ook uitziet. Ik vind foto’s waarop je de look fullface ziet nooit mooi maar om jullie toch een indruk te geven deze look heb ik een foto waarop ik met mijn ogen naar beneden kijk waardoor je de look toch nog een beetje ziet.

Ik hoop dat het toch een beetje duidelijk was, ik probeer de foto’s zo duidelijk mogelijk te maken maar mijn camera is niet goed genoeg om de kleuren heel precies op de foto te zetten. Met fellere kleuren gaat dit beter, en binnenkort komt er ook een look met fel blauwe kleuren!

2 gedachtes over “Natural look sleek pallet

Geef een reactie

