Super simpele polka dots nail-art

Vandaag een super simpele nail-art, ik denk dat iedereen deze nail-art wel kan maken. Je kan deze nail-art eventueel ook met andere kleuren maken.

Wat heb je nodig?
– Basiskleur nagellak, hiervoor heb ik suzie&the lifeguard voor gebruikt van OPI.
– Kleur voor de andere helft van de nagel, ik heb hiervoor 555 silver van Gosh gebruikt.
– Een zwarte nagellak, hiervoor heb ik gosh Nero gebruikt.
– Een dottingtool, of iets waarmee je stipjes kan zetten.
– Een zwarte striper.

Start met het lakken van je nagel in de basiskleur, ik gebruik hiervoor een licht roze kleur. Op de foto hierboven ga ik de nail-art doen op de lichtroze kleur. Op de foto’s die hierna komen zul je zien dat de zilvere ernaast van kleur veranderd, maar dat komt omdat ik hier ook mee bezig was. De nail-art die ik jullie vandaag laat zien is op de lichtroze nagel.

Lak nu de helft van de nagel zilver. Probeer dit in een strakke beweging te doen. Het maakt niet uit als het lijntje niet helemaal strak is want we gaan hier zometeen nog overheen met zwart. Je kan het beste een schuine streep zetten en hierna vanaf de streep recht naar boven lakken.

Hierna zet je met een zwarte striper een dun lijntje op de plaats waar de roze en zilvere kleur elkaar scheiden. Zorg dat dit lijntje mooi strak is. Als je het op je eigen nagels doet moet je je nagel rond draaien en de striper stil houden.

Hierna zet je met een dottingtool kleine stipjes langs de zwarte lijn, je kan dit op het zilvere deel of op het roze deel doen, dat maakt verder niks uit. Als het toch nog iets anders wilt, kan je bijvoorbeeld ook nog een rij zwarte stipjes op het roze deel zetten. Of kleine zilvere stipjes in de zwarte stipjes zetten. Je kan met dit soort nail-art designs heel makkelijk varieren, en het is super simpel om te doen!

Ik hoop dat jullie deze simpele nail-art leuk vonden om te zien, als jullie zelf nog een bepaalde soort nail-art willen zien kan je altijd een comment achter laten!

8 gedachtes over “Super simpele polka dots nail-art

    • Ik weet eigenlijk geen winkels waar je ze kan kopen, je hebt ze wel op marktplaats.nl voor een goedkope prijs, zelf heb ik ze op een grote make-up beurs gekocht in Utrecht.

Geef een reactie

