Hoe verzorg ik mijn haar?

Vandaag een bericht over de haarproducten die ik gebruik voor mijn haar. Ik heb best lang en dik haar en ik krijg er soms ook vragen over in filmpjes of comments, dus vandaag ga ik jullie vertellen hoe ik mijn haar verzorg.

Dit is mijn haar, het komt ongeveer tot mijn heupen. Ik heb geen echte krullen maar het is meer een soort slag in. Ook heb ik lange lagen in mijn haar. Eigenlijk doe ik niet echt iets bijzonders met mijn haar.

Als ik mijn haar was gebruik ik als eerste altijd een anti-roos shampoo van Sanex. Hierna gebruik ik altijd een conditioner/crème-spoeling. Ik heb geen vaste conditioner die ik altijd gebruik. Over het algemeen is het ook beter om af en toe van conditioner te wisselen omdat je haar anders gewend raakt aan de conditioner waardoor de conditioner niet goed meer werkt. Ik heb wel conditioners die ik fijn vind om te gebruiken:
– Andrélon 1 minuut haarmasker, natuurlijk kan je deze conditioner ook langer dan 1 minuut in je haar houden, dit is ook meer een verkoop truc. Maar ik vind dit een fijne conditioner. Ik vind dat deze ook heel lekker ruikt.
– Wella, hiervan wordt mijn haar heel zacht en gaat het mooi glanzen. Ook pluist het door deze conditioner minder.
– John Frieda, ik heb een shampoo die er voor zorgt dat je haar minder gaat pluizen. Mijn haar gaat er niet minder van pluizen, maar het word er wel zachter van.

Verder probeer ik mijn haar niet te kammen als het nat is. Dit is slecht voor je haar omdat je haar extra kwetsbaar is als het nat is. Meestal was ik mijn haar ’s avonds, zodat het ’s ochtends alleen nog een beetje vochtig is.
Verder gebruik ik andrélon Lang en levendig lotion voor lang haar, dit bescherm je haar en maakt het makkelijk doorkambaar. Dit breng ik niet aan bij mijn haar wortels omdat mijn haar anders snel vettig wordt door de lotion.
Verder breng ik nog een hairrepair wonder serum spray aan in de punten van mijn haar, deze serum spray heb ik gekocht bij de action. De geur ruikt heel zoet en lekker, en dit is zeker een aanrader! 
Ik probeer het ook niet te vaak te stijlen of te föhnen, en als ik dit wel doe gebruik ik een hitte beschermende spray van loreal.

En dit is eigenlijk alles wat ik met mijn haar doe, en meer valt er eigenlijk ook niet echt over te zeggen. Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie ze stellen in de comments!

2 gedachtes over “Hoe verzorg ik mijn haar?

Geef een reactie

