Maybelline 650 Midnight Blue

Deze winter is blauwe make-up en nagellak een trend. Je ziet veel licht en donker blauwe oogschaduws, maar ook veel nagellak. Licht blauwe nagellak is meer een zomer kleur, en donker blauwe nagellak is meer een kleur voor in de winter. Vandaag ga ik jullie een donker blauwe kleur laten zien van maybelline.

Ik was al langer op zoek naar een donker blauwe nagellak en bij de big bazar (een winkel met allemaal goedkope spullen) zag ik deze nagellak van maybelline. Hij was maar 3,95 en ik heb hem daarom ook gekocht. Zoals ik net al zei is donkerblauwe nagellak deze winter een trend, grotere beautybloggers zoals beautygloss, nikkietutorials, teske en meganheartsmake-up heb ik ook al gezien met donker blauwe nagellak.

Voor deze nagellak heb je twee laagjes nodig. Na een laagje dekt hij nog niet helemaal perfect. De kleur is vrij donker met ee hele aparte blauwe glans. Van een afstand lijkt dit net zwarte nagellak maar in zonlicht zie je goed dat dit een donker blauwe kleur is.

De nagellak droogt heel snel, wat ik heel fijn vind. Het kwastje is ook vrij dik wat ik altijd erg fijn vind lakken. Wat ik wel jammer vind is dat er een soort kleine belletjes in zitten wanneer de nagellak op droogt. Dit kan ook komen doordat ik te veel geschut heb.

Ik vind het heel mooi om donker blauwe nagellak bij andere te zien, maar ik denk niet dat dit iets voor mij is. Ik vind het bij mij net iets te donker. Maar als je donker blauwe nagellak op de juiste manier met sieraden en kleding combineert kan het zeker heel mooi en chiq staan!

Wat vinden jullie van donker blauwe nagellak?

7 gedachtes over “Maybelline 650 Midnight Blue

Geef een reactie

