Filmpje: Kerst nail-art tutorial

Na lange tijd weer een filmpje! Dit keer laat ik jullie een kerst nail-art zien. Het filmpje duurt best lang en ik kan me voorstellen dat het iets te langdradig is maar ik heb de versnel functie in windows movie maker nog niet gevonden vandaar dat alles zo langzaam is.

 

4 gedachtes over “Filmpje: Kerst nail-art tutorial

    • Ja dat probeer ik altijd maar ik weet niet hoe ik m’n camera dan neer kan zetten, want hij moet wel naar beneden gericht zijn maar ik heb al vaker geprobeerd om een soort standaard te maken maar dat lukt nog niet echt, vandaar ;P

Geef een reactie

