Dubbele Eyeliner

Vandaag ga ik jullie een aparte tutorial laten zien. Op thebeautydeparment.com een site van Lauren Conrad zag ik een rode loper foto waarop Lauren Conrad een dubbele eyeliner draagt. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je deze look makkelijk na kan maken.

Wat heb je nodig:
– Een zwarte gelliner, catrice
– Zwart kohl oogpotlood, gosh
– Een schuin afgesneden kwastje, hema
– Een wit of zilver oogpotlood, essence

Stap 1:
Als eerste maak je een normale wing eyeliner, ik vind het zelf altijd fijn om eerst een lijntje met een kohl potlood te zetten. Dit doe ik altijd als eerste zodat ik en soort basis heb.

Stap 2:
Nadat ik een lijntje met kohl potlood heb gemaakt ga ik er over heen met een gelliner. Ik breng de gelliner aan met een schuin afgesneden kwastje. Zorg ervoor dat de wing een mooie strakke punt heeft.

Stap 3:
Nu zet je boven de zwarte lijn een lijn met een wit of zilver oogpotlood. Hiervoor heb ik een wit oogpotlood met een metallic glans gebruikt. Wat nog mooier is, is om een zilvere eyeliner te gebruiken. Alleen heb ik deze niet dus heb ik het met een oogpotlood gedaan. Trek deze lijn net zoals de lijn eronder. En dat is het eigenlijk, zo maak je een dubbele eyeliner!

Zelf draag ik dit niet overdag maar het is bijna kerst en met kerst zou ik het opzich wel dragen. Het is super simpel en snel om te maken en het staat best mooi!

5 gedachtes over “Dubbele Eyeliner

Geef een reactie

