Filmpje: How to: Donut Knot

Vandaag weer een filmpje en vandaag laat ik jullie zien hoe je een donut knot moet maken. Ik heb bij de primark een haar donut gekocht maar omdat mijn haar te lang en te dik is lukt het niet met mijn eigen haar. Dan krijg ik een hele grote knot en daarom heb ik dit keer de knot bij mijn zusje gedaan. Zelf kan je ook een donut maken door een oude sok of panty op te rollen. Haar donuts zijn in verschillende kleuren te koop, dus ook in het bruin voor bruin haar!

 

3 gedachtes over “Filmpje: How to: Donut Knot

  1. Je kunt ook een elastiek om je haar doen voor je je haar om de donut heen draait. dat blijft nog beter zitten. En als je lange haren hebt, kun je ipv het haar weg te stoppen er een vlecht van maken en die er achterlangs vastmaken. Misschien een leuk idee ;)

    • Toevallig kwam ik pas een plaatje tegen waarin ze een donut knot met een vlechtje hadden gedaan en ik heb er ook een bericht over geschreven voor woensdag! Bedankt voor de tip (:

Geef een reactie

