Kerst sfeer in je kamer

Veel mensen vinden de kou en de winter maar niks, maar ik hou van de winter! Ik vind het gezellig dat het vroeg donker is en kert en oud en nieuw vind ik ook altijd heel leuk. Omdat het kerst is kan je natuurlijk ook lichtjes in je kamer ophangen. Vandaag ga ik jullie een paar foto’s van mijn kamer laten zien, want ik heb geprobeerd mijn kamer in een kerstsfeer te krijgen!

Als eerste kaarsjes, ik heb op dit schaaltje van drie hartjes naast elkaar drie waxinelichtjes gezet. Verder heb ik nog een paar waxine lichtjesin de rest van mijn kamer gezet. Kaarsjes maken je kamer gelijk een stuk gezelliger en als je binnen komt ruik je gelijk de geur van waxine lichtjes. Pas wel op dat je de kaarsjes op een veilige plek zet want je wil natuurlijk niet dat heel je kamer in brand staat als je even weg bent.

In de woonkamer hebben we met kerst altijd een paar huisjes staan op nep sneeuw, dit jaar heb ik ook een paar huisjes op mijn kamer gezet. In de huisjes zitten kleine raampjes en als je er een lichtje in doet schijnt het licht door de raampjes. Omdat ik hier nep sneeuw onder heb, heb ik hier geen kaarsjes in gedaan maar gewone lichtjes.

Omdat er in ieder huisje maar een lichtje gaat hebi k de rest van de lichtjes rond mijn verwarming gedaan.

Op mijn letterbak heb ik ook nog een soort standaardje staan met kerstboompjes en een rendier. Deze staat boven twee rendiertjes die ik in Noorwegen heb gekocht.

Ook heb ik in een kastje drie gouden engeltjes staan. Deze heb ik heel het jaar op mijn kamer staan maar ze passen vooral goed bij kerst!

Dit waren een paar dingen die ik in mijn kamer heb staan om het gezelliger te maken!
Zelf heb ik ook mijn nagels in kerstsfeer (tutorial in het filmpje van vorige week zaterdag!):

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat inspiratie foto’s te zien!

Geef een reactie

