Favoriete nagellak winter/herfst ’11

Vandaag laat ik jullie 6 van mijn favoriete nagellak zien van dit najaar. De kleuren die ik jullie laat zien passen ook bij dit najaar.

Als eerste:

Als eerste deze twee kleuren: China Glaze Flyin’ high en Sephora Blue Jean.
Blauw is een kleur die bijna altijd terug komt in het najaar. Ik heb vrij veel blauwe nagellak en de nagellak van china Glaze vind ik echt een van de mooiste kleuren die ik heb. De kleur is heel mooi, hij lakt fijn en hij droogt snel. De nagellak van sephora is een hele donkere blauwe kleur. Ik vind sephora nagellak ook fijn maar ik vind het jammer dat er maar een klein beetje nagellak in zit in vergelijking met de prijs. Dit zijn twee kleuren die je deze winter goed zou kunnen dragen.

Paars is ook de perfecte winter kleur. Deze twee nagellakjes zijn van o.p.i.: The colour to watch en funkey dunkey. Vooral de linkse kleur vind ik heel mooi. Deze kleur heb ik de hele zomer niet gedragen omdat ik dit een hele mooie kleur vind voor in de winter. Het is een paarse kleur met een hele aparte glans. De kleur ernaast is ook een mooie kleur, gewoon een simpele donkerpaarse kleur.

En als laatste, weer twee blauwe nagellakjes! Ik vind blauw echt een mooie kleur zeker deze winter. Dit zijn twee kleuren van maybelline 650 midnight blue en catrice hip queens wear bleu jeans. Als jullie mijn blog volgen hebben jullie pas een review gezien van de kleur van maybelline. Een hele mooie diepblauwe kleur. De tweede kleur van catrice is ook een donkerblauwe kleur. De twee kleuren lijken op de foto heel erg op elkaar alleen is de kleur van catrice iets lichter en de nagellak van catrice heeft hele kleine blauwe glittertjes.

Dit zijn mijn favoriete nagellakjes van dit najaar, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

2 gedachtes over “Favoriete nagellak winter/herfst ’11

Geef een reactie

