Primark Shoplog

Vorige week zaterdag ben ik naar de primark in Alexandrium geweest en vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gekocht! Dit keer waren we al om 9 uur bij de primark en daardoor heb ik ook kleren kunnen passen, wat toch wel handig was!

Als eerste de sieraden die ik gekocht heb. De vorige keer dat ik in de primark was vond ik de sieraden leuker en had ik bijna geen kleren maar nu is het juist andersom.
Van links naar rechts:
– De zwarte oorbellen links heb ik als een van de laatste dingen in mijn mandje gestopt. Ik twijfelde eerst heel erg of ik deze zou kopen omdat ze vrij simpel zijn. Maar toch vond ik ze wel leuk en daarom heb ik ze wel gekocht.
– De ring ernaast, eindelijk heb ik en chunky stone ring! Ik heb hier al een keer een bericht over geschreven en bij de primark zag ik dus een chunky stone ring! Het is wel een neppe en hij ziet er misschien een beetje nep uit, maar ik ben blij dat ik nu een chunky stone ring heb.
– De vierkante oorbellen hiernaast. Deze oorbellen hebben volgens mij best veel mensen. Dit was het eerste wat ik in mijn mandje deed.
– De veren oorbellen, ik wilde graag nog een paar veren oorbellen ondanks dat ik er al een paar heb. Dit zijn witte veren met daarachter kleine gouden hartjes.

Ik heb twee stoffen sjaaltjes gekocht. Ik heb eigenlijk alleen maar donkerblauwe kleren gekocht en daarom heb ik het linker sjaaltje er ook bij gekocht. Dit is een soort opgerimpeld sjaaltje met aan het einde dunne sliertjes.
Het sjaaltje ernaast is een ronde sjaal met zwaluwtjes. Ik twijfelde eerst of ik dit sjaaltje zou kopen maar ik vond hem toch heel leuk.

Zoals ik hiervoor al zei ik heb ook veel donkerblauwe kleren gekocht. Ik heb dit simpele grijs met blauwe shirtje gekocht. Op de mouwen en op een van de schouders zitten kleine zilvere knoopjes. Dit is een heel simpel shirtje maar toch kan je het leuk combineren met bijvoorbeeld een blazer of sieraden.

Ook heb ik deze broek gekocht. Dit is een donker blauwe skinny jeans. Hij zit heel lekker en hij was ook heel goedkoop! Maar 11 euro.

En als laatste heb ik deze kleren gekocht die ik aan heb op de foto. De foto is niet zo duidelijk maar dat komt omdat het buiten al donker was.
Ik heb nog een normale skinny jeans gekocht, die gewoon een kleur van een donkere spijkerbroek heeft. Geen zwarte ookal lijkt dat wel zo op de foto.
Verder heb ik nog het shirtje wat ik aan heb op de foto gekocht. Dit shirtje/trui zit echt heel lekker zacht. Het is een grijs shirtje met donkerblauwe brede strepen.
Ook heb ik nog een ronde sjaal gekocht. Op de foto heb ik de sjaal 2 keer om maar je kan hem ook heel goed drie keer om je nek doen.

En dit waren mijn primark aankopen. Ik weet niet meer van alles hoe duur het was dus daarom heb ik dat er niet bij gezet.

5 gedachtes over “Primark Shoplog

Geef een reactie

