Oud & Nieuw ooglook

Kerst is net voorbij en oud & nieuw komt er weer aan en daarom heb ik een oud & nieuw look gemaakt. Eigenlijk heb ik deze look gemaakt toen het kerst was maar hij is ook heel goed te dragen bij oud & nieuw. Misschien wisten jullie al dat ik van blauwe oogschaduw houd, en voor als je het nog niet wist dan weet je het nu. Ook dit is weer een blauwe ooglook:

Producten die ik heb gebruikt:
– Oogschaduw Gosh Turqouise
– Zwart oogpotlood Gosh
– Grijze oogschaduw Bourjois
– Zilvere losse oogschaduw Hema
– Oogschaduw basis hema

Stap 1:
Breng een oogschaduw basis aan zodat je oogschaduw niet in de lijntje van je ogen gaat zitten en het de hele dag blijft zitten. Breng hierna een zilvere oogschaduw aan in je binnenste ooghoeken en over je hele bewegende ooglid.

Stap 2:
Neem een felle blauwe oogschaduw kleur ik heb een turqouise kleur gekozen. Doordat mijn camera de kleuren niet goed fotografeerd lijkt het net een normale blauwe kleur maar in het echt is het echt een fel blauwe kleur. Breng deze turqouise kleur aan in je crease en blend de kleur goed met de zilvere kleur zodat het mooi over loopt.

Stap 3:
Ik heb geprobeerd de kleuren nog een beetje te bewerken in picnick maar dat werkte ook niet echt. Nadat je de turquoise kleur hebt aangebracht blend je een grijze kleur in je crease. Hierdoor wordt de turqouise kleur net iets minder opvallend. Daarna breng je de kleuren oogschaduw in dezelfde volgorde aan als dat je op je bovenste ooglid hebt gedaan maar nu doe je dit net iets onder je waterlijn. Dus eerst zilver, daarna turqouise en daarna in de hoek grijs. Als laatste zet je nog een dun lijntje boven je bovenste wimper rand en op je waterlijn en je bent klaar!

Met kerst had ik een turqouise blazer aan waar de kleuren van mijn oogschaduw bij paste.

4 gedachtes over “Oud & Nieuw ooglook

Geef een reactie

