Het jaar 2011 voor mijn blog

Vandaag een soort van terugblik op het jaar 2011 voor mijn blog. Want voor mijn gevoel ben ik in 2011 iets serieuzer geworden in bloggen. Ik ga jullie een paar dingen uit het jaar 2011 laten zien en ik begin in januari!

Als eerste maakte ik iets betere foto’s met witte achtergronden en werden mijn nagellak swatches iets beter:

Wat ik ook heel leuk vond was dat ik in 2011 een reactie op een bericht heb gekregen van vera camilla, van veracamilla.nl! Ik vond en vind dit nog steeds heel leuk omdat veracamilla.nl toch echt een bekende nederlandse beautyblog is!

In februari was er niet echt iets bijzonders en in maart ook niet echt, maar ik zie als ik terug kijk wel dat ik betere foto’s ging maken. En hierbij bedoel ik niet de kwaliteit maar meer hoe ik de producten neer leg.

In april maakte ik o.a. een filmpje over hoe je een bloemen oorbel moet maken die op dat moment erg veel gedragen werden, dit filmpje is een van mijn filmpjes die heel vaak bekeken is: 4567 keer, het valt me nu pas op dat het 4 5 6 7 is.

Ook kwamen er steeds meer swatches en reviews van producten.

In mei begon ik met de serie posten: beauty secrets. Iedere week plaatste ik 10 beauty geheimen online. Dit heb ik tien posten gedaan, hierna kon ik echt niks meer bedenken of vinden op internet!
In mei maakte ik ook het filmpje waarin ik uitleg hoe je een snorrenring moet maken. Dit filmpje is ook erg vaak bekeken en ik krijg hier af en toe ook nog reacties en vragen over.
Ook maakte ik in mei het filmpje waarin ik uitleg hoe je een waterval vlecht maakt. Op dit filmpje heb ik tot nu de meeste views: 10927! Ik vind dit echt heel veel en ik vind het ook heel leuk dat dit filmpje zo vaak bekeken is.

In juni kocht ik mijn eerste sleek pallet waar ik nog steeds heel blij mee ben en ook ging ik toen voor het eerst naar Engeland met school, hier maakte ik ook een nail-art tutorial bij.
In juni werden er ook twee nestjes cavia’s geboren! Ondertussen zijn de cavia’s al veel groter. In totaal zijn er toen 7 cavia’s geboren, 2 zijn er overleden, 2 zijn er naar kenissen gegaan en de andere 3 hebben we zelf gehouden.

In juli begon ik met de berichten waarin ik over nail-art trends vertel. Af en toe doe ik dit nog steeds. Verder gebeurde er toen niet zo veel omdat ik toen ook op vakantie was naar Noorwegen.
In augustes ontdekte ik dat je foto’s met betere kwaliteit kon uploaden naar wordpress als je ze eerst via imageschack uploaden. Vanaf dat moment zijn de foto’s een stuk beter en groter. School begon ook weer en ik ging naar 3 vwo. Ook vind ik de berichten in de maand augustes goed geschreven en in augustes kocht ik een nieuwe domeinnaam; jasmijnbeauty.nl!

In september heette mijn site officieel: jasmijnbeauty.nl in plaats van hotb-g.nl. Ook kocht ik toen een nieuw paar vans waarmee ik mijn eerste OOTD maakte. En in deze maand maakte ik het filmpje waarin ik uitleg hoe je de basistechniek van een vissengraatvlecht doet, dit filmpje is ook vrij vaak bekeken.

Hierna kwam oktober en november. Eigenlijk zijn deze maanden nog niet zo lang geleden dus hierover ga ik ook niks vertellen. Wel wil ik zeggen dat mijn site steeds meer bezoekers krijgt en dat ik daar heel blij mee ben, ook merk ik zelf dat mijn berichten voor mijn gevoel beter worden en dat ze er beter uit zien. Ik vind het nog steeds heel leuk om aan mijn blog te werken en ik ben ook nog lang niet van plan om te stoppen! Ik hoop dat jullie mijn blog in 2012 blijven bezoeken en ik hoop dat ik over een jaar weer een overzicht kan maken waarin ik verbeteringen kan zien!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Geef een reactie

