Gelukkig nieuwjaar & een nieuwe lay-out!

Als eerste: iedereen een gelukkig nieuwjaar! Jullie konden in het vorige bericht op mijn blog al een overzicht van 2011 zien en ik hoop dat 2012 nog beter wordt dan 2012. Of de wereld in 2012 vergaat? We will see. Ik hoop in ieder geval dat 2012 een goed jaar gaat worden voor mijn blog.
Gister avond stond de nieuwe header al heel even online dus het kan zijn dat je hem toen al gezien hebt (hij was toen wel iets anders dan nu) maar ik heb een nieuwe header gemaakt! Ik ben een beetje bezig met de lay-out van mijn blog dus het kan zijn dat de lay-out de komende tijd nog meer gaat veranderen.

Mijn goede voornemens voor dit jaar voor mijn blog:
– Iedere maandag, woensdag, vrijdag en op zondag een bericht online zetten. Afgelopen jaar waren er momenten dat er een week lang niks online kwam en dan weer wel, maar ik ga proberen om beter van te voren te plannen zodat er op deze dagen berichten online komen.
– Meer bezoekers proberen te krijgen, natuurlijk moet dit van zelf gaan maar ik denk ook dat ik meer bezoekers kan krijgen als ik echt dagelijks ga posten dus dat ga ik zeker proberen te doen!
– Meer commenten op andere blogs, ik volg vrij veel blogs alleen plaats ik eigenlijk niet zo vaak een comment. Meestal omdat ik er niet echt aan denk maar ik ga proberen om meer comments te plaatsen omdat ik het zelf ook altijd leuk vind om comments te krijgen.
– Ik ga ook proberen me meer in het lay-out wereldje van mijn blog te verdiepen. Ik maak zelf mijn headers alleen zijn ze niet heel bijzonder of mooi. Ik vind het leuk om headers te maken alleen wil ik ook graag mijn hele lay-out veranderen dus ook de indeling van kopteksten en dat soort dingen. Omdat ik verder geen programma heb voor het maken van lay-outs wil ik me hier iets meer in gaan verdiepen of in ieder geval wil ik het iets meer proberen te snappen want ik snap er nog niet heel veel van.

Ik hoop dat ik me aan mijn voornemens kan houden, en ik hoop dat 2012 een goed jaar word voor mijn blog!

Een gedachte over “Gelukkig nieuwjaar & een nieuwe lay-out!

Geef een reactie

