Make-up organizer action

Op veel blogs is de make-up organizer van de action al voorbij gekomen en ik wilde deze organizer ook heel graag! Steeds als ik in de action kwam kon ik hem niet vinden maar nu heb ik hem eindelijk! Ik heb hem gekregen voor kerst van mijn zusje.

En dit is hem dan, de make-up organizer! Het is een plastic bakje met verschillende vakjes. Links boven heb je een groot diep bakje waar je bijvoorbeeld kwasten in kan zetten. Daar onder links onder heb je vier kleine vakjes waar je bijvoorbeeld een lipgloss in kan zetten. Hier naast heb je een half rond vakje hier kan je eigenlijk verschillende dingen in zetten. En daar naast heb je het grootste vak hier kan je bijvoorbeeld oogschaduws of poeders leggen.

Zelf heb ik mijn kwasten en oogpotloden in het grote vakje gedaan. In de kleine bakjes heb ik twee liquid eyeliners gedaan en een glitter lipgloss. Er zitten ook nog twee lege vakjes omdat ik nog niks heb om hier in te doen. In het schuine ronde vak heb ik twee mono oogschaduws van essence gedaan en een blush van de hema. In het grote vak heb ik losse oogschaduws, een cream blush en een eyeliner gedaan. Dit zijn geen producten die ik dagelijks of vaak gebruik maar omdat de organizer op mijn bureau staat heb ik er oogschaduws ingedaan die ik er mooi uit vind zien. Natuurlijk gebruik ik mijn kwasten en oogpotlood en blushes wel vaker dan sommige oogschaduws dus eigenlijk is het een beetje een mix tussen producten die ik minder vaak en vaak gebruik.

Deze make-up organizer hoef je niet persé voor make-up te gebruiken. Je kan er bijvoorbeeld ook nagellak in zetten en nail-art spulletjes. Zo kan je bijvoorbeeld dottingtools in het kwasten bakje zetten, stripers in de kleine bakjes en nagellak in het grote en het ronde vakje. Je kan zelf bepalen hoe en wat je erin doet.

Ik vind de make-up organizer er mooi uit zien en ik ben er heel blij mee!

15 gedachtes over “Make-up organizer action

  1. Erg leuk is ‘ie! Weet jij toevallig of die zwarte eyeliner van Essence (met zilvere dop) nog te koop is? Was er al een tijdje naar op zoek..
    Liefs,
    Laura

    • Ja die is nog te koop, hij zit gewoon in de vaste collectie. Dus als het goed is is hij gewoon te koop in het kruidvat bij de essence producten (;

    • Ik zelf kon hem ook heel de tijd niet vinden, het zit in een blauw doosje met een foto van de organizer. Mijn zusje heeft hem voor mij gekocht maar volgens mij ligt hij onder de haar producten, anders kan je het misschien vragen aan iemand die er werkt?

      • Jhaa danjewel voor de goede tips.
        Ik had ook al gevraagd maar dat was een meisje die bijna niks wist wat ze allemaal hadden dus ze zei dat ze het niet hadden.
        Ik zal nog eens goed kijken :)
        Kijk ook eens op mijn blog http://nailartines.blogspot.com/
        doeii x

  2. ik kan hem nergens meer vinden heb jij toevallig die bakjes nog ergens gezien? of heb jij er toevallig twee ik ben bereid een te kopen van jou groetjes eva

Geef een reactie

