01 Blush Hema

Voor kerst vroeg ik de blush van hema die ik had zien liggen. Deze blushes vielen mij gelijk op door het mooie patroon wat mij aan een patroon van een kussen doet denken.

En dit is hem. Er zijn drie van deze blushes, nummer 1 de blush die ik jullie vandaag ga laten zien. Nummer 2 een iets donkerdere blush die ook iets meer een roze kleur heeft. En nummer 3 een donkere blush een bruine blush. Vandaag ga ik deze blush reviewen en swatches laten zien!

De blushes zijn een limited edition, ze zitten dus niet in de vaste collectie. Ik weet niet hoe lang deze blush nog te koop is maar hij is al wel een tijdje te koop.

Zoals ik al zei vind ik het patroontje in deze blush echt heel mooi. Het patroon lijkt dus een beetje op een kussen. Van ver af zie je niet dat er tussen de vierkantjes hema staat gedrukt. Dit zag ik ook pas toen ik goed naar de blush keek. Ik vind het er heel mooi uit zien.

De blush is een mooie roze kleur met een lichte shimmer erin. De blush is goed gepigmenteerd en is heel mooi. Vooral bij een lichte huid staat deze blush heel mooi. De blush doet me ook een beetje aan een perzik kleur denken.

Ik vind de blush heel mooi en er zit veel pigment in de blush. Ik vind de blush wel een beetje korrelig, hiermee bedoel ik dat er kleine losse korreltjes op de blush liggen als je op je kwast aan brengt. Je moet je kwast wel eerst af kloppen voor je de blush aan brengt.

Ik vind deze blush zeker een aanrader! Als je nog een van deze drie blushes wilt kopen moet je wel snel zijn want het is dus een limited edition!

Blush 01 hema: €5,50

8 gedachtes over “01 Blush Hema

Geef een reactie

