Filmpje: vlechtje in vlecht

Vandaag een filmpje met een simpele haar tutorial die ik zelf ook overdag naar school zou dragen. Ik weet trouwens nooit zo goed wat voor muziek ik onder mijn filmpjes moet zetten, sowieso doe ik meestal instrumental omdat dit iets ‘rustiger’ is maar als je dit filmpje kijkt kan je dus ook gewoon een ander liedje wat je zelf leuk vind aan zetten en de muziek onder het filmpje uit zetten :P Veel kijk plezier!

 

2 gedachtes over “Filmpje: vlechtje in vlecht

Geef een reactie

