Max oogpotlood review

Vandaag een budgetproof review. Vandaag ga ik zwarte oogpotloden reviewen die te koop zijn bij de action. Action heeft verschillende make-up producten die allemaal heel goedkoop zijn, zo heb ik bijvoorbeeld al een keer een review geschreven over de baked eyeschadows van de action die heel goed gepigmenteerd zijn. (terug te lezen op 28 oktober in de kalender hiernaast ->) Vandaag review ik de oogpotloden!

De oogpotloden zitten per drie verpakt. Je hebt ze volgens mij ook in het bruin maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik heb in ieder geval de zwarte gekocht 01 Black. Wat ik ook handig vind is dat er op een van de oogpotloden een dop zit met daarin een puntenslijper. Door de puntenslijper is dit oogpotlood ook heel handig om bijvoorbeeld mee te nemen naar school of je werk!

De punten van de oogpotloden zijn heel scherp geslepen. Je moet wel uitkijken dat je dus niet in je oog prikt want dat kan pijn doen. Na een tijdje wordt de punt wel ronder dus dan heb je daar geen last meer van. Als je de punt met de bijbehorende puntenslijper slijpt krijg je weer zo’n scherpe punt. Ik vind een scherpe punt niet zo fijn om een lijntje te zetten op m’n waterlijn maar wel om een wing te zetten of om een heel dun lijntje te zetten boven mijn oog.

Wat ik ook heel handig vind aan deze oogpotloden is dat er op alledrie de potloden een smudger zit aan het einde! Met een smudger kan je het lijntje wat je zet vervagen. Omdat ik nog geen oogpotlood met een smudger had heb ik deze ook voor een deel gekocht. Je kan ook je oogpotlood smudgen met een gewoon wattenstaafje.

En dan nu de kwaliteit van de oogpotloden. Dit zijn een paar swatches op mijn hand. Toen ik ze op mijn hand swatchte was ik blij met de pigmentatie. Rechts zie je nog twee swatches waarbij ik er met de smudger overheen ben gegaan. Het lijntje wordt dus iets minder zwart omdat je het vervaagt. Zelf vind ik dit mooi onder mijn waterlijn.
Op mijn hand zien de oogpotloden er goed gepigmenteerd uit maar toch viel de kwaliteit me een beetje tegen toen ik ze op mijn waterlijn aanbracht. Hier komt er veel minder van af en dat vind ik wel jammer.
Verder zijn de oogpotloden niet romig maar ook niet keihard zelf vind ik dat wel fijn.

Ik gebruik toch liever mijn gosh oogpotlood dan deze oogpotloden omdat de kwaliteit hiervan veel beter is. Toch vind ik dat deze oogpotloden wel aan te raden zijn omdat ze echt heel goedkoop zijn. Deze oogpotloden gebruik ik vooral om winged eyeliners te zetten. En omdat ze maar 0,69 cent zijn zijn ze wel de moeite waard om te kopen!

Max oogpotloden: €0,69

2 gedachtes over “Max oogpotlood review

Geef een reactie

