Jarig!

Jeah vandaag ben ik jarig! Vandaag ben ik 15 jaar geworden (: Ik heb gister (zaterdag) al mijn verjaardag gevierd omdat dat iets handiger was met school en huiswerk enzo maar vandaag ben ik echt jarig!

Mijn zusje heeft zelf een taart voor me gemaakt, zo ziet hij er vanaf de buitenkant uit.

En zo ziet de taart er aan de binnenkant uit! Een rainbow cake! Zelf heb ik ook een keer geprobeerd zo’n taart te maken met allemaal kleurtjes maar die was toen mislukt. Misschien kwam dat ook omdat ik alleen roze en blauwe kleurstof had gekocht. Maar deze taart is echt heel mooi gelukt! En hij is ook heel lekker!

Het is vandaag ook de laatste dag dat je mee kan doen aan de winactie! Als je deze earcuff wil winnen moet je een mailtje sturen naar jasmijnbeauty@hotmail.com. Als je mee wilt doen moet je even precies lezen wat je moet doen in een berichtje wat ik een paar dagen geleden heb geschreven!

Sorry dat er vrijdag en dit weekend geen bericht en filmpje was maar ik had voor vrijdag niks ingepland en dit weekend heb ik het een beetje druk :P

Ik hoop dat jullie mee doen met de winactie!

11 gedachtes over “Jarig!

Geef een reactie

