Super simpele nail-art met steentjes

Vandaag een hele simpele nail-art die iedereen denk ik wel kan maken. Deze nail-art is ook makkelijk te doen met de hand waar je niet mee schrijft. Voor deze nail-art heb je maar twee kleuren nodig.

Wat heb je nodig:
– Een basiskleur, ik heb O.P.I. Panda monium pink gebruikt
– Een zwarte of witte striper, je kan hiervoor ook een eyeliner gebruiken. Hierna zou ik hem niet meer voor op je ogen gebruiken omdat er natuurlijk chemische stoffen in nagellak zitten.
– Een dottingtool, dit is niet persé nodig. Je kan ook een potloodje, schuifspeldje of saté-prikker gebruiken.
– Kleine steentjes en eventueel nagellijm

Stap 1:

Lak je nagels in een kleur, dit kan iedere kleur zijn die je maar wilt.

Stap 2:

Zet nu met een witte striper twee dunne streepjes naar het midden van je nagel. Dit kan je ook met allerlei kleuren doen. Ik heb het met wit gedaan omdat ik een witte striper heb en ik wel weer eens een keer iets anders wilde dan zwart. Grijs vind ik zelf ook altijd heel mooi bij licht roze.

Stap 3:

Nu zet je kleine stipjes met een dottingtool langs de lijntjes. Het mooiste is het als de stipjes even groot zijn en als ze recht tegenover elkaar staan. Bij mij is dat niet zo maar dat komt omdat ik niet zo veel tijd had.

Stap 4:

Breng hierna kleine steentjes aan op het punt waar de twee lijntjes bij elkaar komen. Ik heb roze steentjes gedaan maar je kan natuurlijk ook weer andere kleuren gebruiken. Ik heb deze steentjes gekocht bij de kijkshop, er zit al een plakkertje onder. Toch is het handiger om eerst een klein druppeltje nagellijm aan te brengen, omdat de steentjes anders al heel snel losgaan. Ik had er geen nagellijm onder gedaan en toen gingen de steentjes al los toen ik met mijn hand door mijn haar ging.
Hierna of voordat je de steentjes erop doet breng je nog een topcoat aan en je bent klaar. Dit is echt een hele simpele en snelle nail-art maar hij ziet er wel leuk uit. Je kan ook nog meer kleine dingen toevoegen, bijvoorbeeld nog kleinere stipjes in de stipjes die er al staan.

Zoals jullie zien dus een hele simpele en snelle nail-art!

Een gedachte over “Super simpele nail-art met steentjes

  1. leuk gedaan!! <3
    kun je trouwens een recept ofzoo van die regenboogtaart maken? :$ ben wel benieuwd hoe die is gemaakt ;g;g
    xx

Geef een reactie

