Catrice lipstain 040 Don’t Call Me Princess

Vandaag weer een review, dit keer heb ik een lipstain van catrice gereviewt. Dit is mijn eerste lipstain, verder heb ik er nog geen. Er was een paar weken geleden korting op sommige catrice producten en toen heb ik deze lipstain gekocht.

Zo ziet de lipstain eruit. Op de verpakking staat dat het een colour infusion long lasting lipstain is. Er zijn nog vier andere kleuren te koop. Ik heb een donker roze kleur gekocht, Don’t Call Me Princess. De buitenkant heeft dezelfde kleur als de kleur van de lipstain zelf. Dit vind ik zelf wel handig.

Er staat dus dat de lipstain longlasting is en lang moet blijven zitten. Jammer genoeg blijft de lipstain niet heel lang zitten. Na ongeveer 2, 3 uur is de lipstain al aan het vervagen. Bij een lipstain hoort het wel iets langer te blijven zitten. Het trekt eigenlijk in je lippen, hierdoor blijft het langer zitten dan bijvoorbeeld lippenstift of lipgloss.

De lipstain heeft een fijne applicator. Je kan de lipstain mooi strak aanbrengen op je lippen. Als je te hard drukt word het puntje wel sneller zacht en minder scherp hier moet je wel op letten.

En dan nu de pigmentatie. Ik heb de lipstain op mijn hand geswatcht omdat ik nooit echt goede foto’s krijg van de kleur op mijn lippen. Links zie je de kleur als hij gewoon op mijn hand geswatcht is. Op de rechtse heb ik de lipstain een beetje vervaagt met mijn vinger. De kleur is voor mij net iets te donker om het gewoon op mijn lippen te doen, daarom doe ik maar weinig op mijn lippen en vervaag ik het daarna. De lipstain ruikt ook lekker, een beetje fruitig. De smaak is ook een beetje fruitig.

Ik ben blij dat ik deze lipstain heb gekocht en ik vind hem ook heel mooi. De lipstains van catrice zijn voor 3,99 te koop.

2 gedachtes over “Catrice lipstain 040 Don’t Call Me Princess

Geef een reactie

