Paarse Ooglook met Wing

De laatste tijd vind ik het mooi om een winged eyeliner te doen en dan nog oogschaduw erbij. Pas heb ik deze paarse ooglook gemaakt, hij is een beetje inspired op het filmpje wat ik pas op beautygloss.nl zag. Sorry voor de kleuren, je ziet ze niet goed. Ik heb niet echt een goede camera om make-up foto’s te maken.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt (van links naar rechts)
– De paarse kleur uit Essence xoxo
– Essence Star light
– Essence Ultra violette
– De donker en lichte paars uit het smokey eyes setje van Bourjois
– Essence eyeliner pen
– Essence metallic white eyepencil
– Bourjois Khol&Contour paars oogpotlood
– Sleek zwart kohl eyeliner

Stap 1:
Zet een winged eyeliner, je kan dit ook erna doen. Meestal doe ik dit nadat ik de oogschaduw heb aangebracht maar bij deze look heb ik hem ervoor gedaan. Ik trek altijd eerst een lijntje met een zwart kohl potlood en daarna ga ik erover heen met een eyeliner pencil. Je kan zelf bepalen hoe dik en lang je de wing wil.

Stap 2:
Breng een lichtje kleur oogschaduw aan over je hele ooglid en in je binnenste ooghoek.

Stap 3:
Breng een licht paarse kleur aan in je crease (essence ultra violette). Blend deze kleur goed met de lichte kleur. Breng hierna een iets donkerdere kleur aan, iets boven de andere kleur (essence xoxo).

Stap 4:
Breng een donker paarse kleur (bourjois smokey eyes) aan in je arcadeboog. Dit is een donkere kleur dus zorg dat alle kleuren mooi in elkaar over lopen, anders ontstaat er echt een donkere streep. Op de foto zijn de verschillende kleuren jammer genoeg niet goed te zien.

Stap 5:
Breng nu op je waterlijn wit oogpotlood aan, hierdoor lijken je ogen groter. Onder mijn waterlijn heb ik nog een klein beetje paars oogpotlood gedaan.

En dit is de uiteindelijke look. Ik hoop dat jullie het snappen en er ondanks de foto’s met weinig kleuren toch wat aan hebben gehad! Ik vind het een mooie look, maar de eyeliner vind ik iets minder mooi aangebracht op de foto’s hierboven. Maar dat kan je later eventueel nog bijwerken met een wattenstaafje!

Dit was de look van vandaag, ik hoop dat jullie hem mooi vinden!

3 gedachtes over “Paarse Ooglook met Wing

Geef een reactie

