Strikjes Nail-art

Vandaag weer een simpele nail-art. Ik ben niet echt blij met het resultaat, maar ik wilde hem toch wel online zetten. Ik had ook maar een paar foto’s gemaakt en alleen van mijn linkerhand, op  mijn rechterhand was het strikje beter gelukt. Normaal is het meestal andersom.

Wat heb je nodig:
– Een basiskleur nagellak, ik heb OPI suzi & the lifeguard gebruikt
– Een zwarte striper
– Een dottingtool en zwarte nagellak

Stap 1:
Begin zoals altijd met het lakken van je nagels. Ik kies meestal een roze basiskleur maar je kan bij deze nail-art bijvoorbeeld ook heel goed een blauwe kleur gebruiken.

Stap 2:
Zet op de nagel waar je het strikje wil streepjes. In het midden moet het streepje het hoogste zijn. Je kan op al je nagels strikjes doen, maar hier had ik geen tijd voor dus heb ik het alleen op mijn ringvinger gedaan.

Stap 3:
Maak een klein strikje boven de streepjes. Je kan het beste beginnen met een soort 8 vorm, hierna kan je de twee lintjes maken en daarna kan je nog een stipje in het midden van de 8-vorm zetten. Zoals ik al zei waas het strikje beter gelukt op mijn andere hand.

Stap 4:
Je kan natuurlijk de rest van je nagels gewoon roze laten maar omdat ik dat een beetje saai vond heb ik nog stipjes op de rest van mijn nagels gezet. Sorry voor de nagellak die nog op mijn vingers zit, ik had het er nog niet af gehaald.

En dit is alweer de nail-art, ik heb volgende week een week vakantie en ik wil weer eens een wat apartere en mooiere nail-arts maken. Ook wil ik weer wat meer reviews van o.a. nagellak online zetten. Ik heb de laatste tijd bijna geen nieuwe beauty spullen gekocht dus ik heb op dit moment ook niet veel om te reviewen. Maar ik begin afkickverschijnselen te krijgen en ik vind het wel weer tijd voor een paar nieuwe nagellakjes, dus binnenkort kunnen jullie ook weer reviews verwachten!

4 gedachtes over “Strikjes Nail-art

Geef een reactie

