Lifestyle: Tumblr

Vandaag weer een lifestyle post. Veel van jullie zullen tumblr vast wel kennen. Op Tumblr.com kan je je eigen tumblr pagina maken, waar je quotes & plaatjes op kan plaatsen. Er zijn heel veel tumblr plaatjes en ook ik begin verslaafd te raken aan tumblr, vandaag laat ik jullie mijn tumblr pagina zien.

Mijn tumblr is: jasmijnlaura.tumblr.com. Eerst had ik een hele lange naam, eigenlijk meer een soort rijtje van engelse woorden. Omdat er al zoveel tumblr accounts zijn is het moeilijk om een engelse naam te vinden die nog niet bezet is. Daarom heb ik de naam van mijn tumblr maar veranderd in mijn eigen naam: Jasmijn en daarachter mijn tweede naam Laura. Mijn hele laptop staat vol met allerlei plaatjes en daarom vind ik tumblr ook heel handig omdat alle plaatjes die jij zelf leuk vind dan online staan en geen geheugen in nemen op je computer.

Op tumblr kan je andere tumblr pagina’s volgen en plaatjes van hun pagina’s rebloggen. Ook op sites als bijvoorbeeld weheartit.com kan je plaatjes rebloggen. Zelf zoek ik vaak plaatjes op weheartit, op weheartit worden heel veel verschillende plaatjes gepost. In de zoekfunctie kan je ook dingen invullen vaak krijg je heel veel plaatjes als je iets invult.

Als je op mijn tumblr kijkt word denk ik wel ongeveer duidelijk wat mijn ‘stijl’ is. Vooral veel roze, en een beetje vintage achtig. Ik zit niet heel erg vaak op tumblr, meestal post ik meerdere plaatjes in een keer en zit ik er dan weer een paar dagen niet op. Veel verstand heb ik ook niet van tumblr en als je het net aan maakt is het best ingewikkeld maar als je het ongeveer snap is het heel leuk!

Dit was een korte post over tumblr, als jullie ook tumblr hebben zet je tumblr dan in de reacties. Misschien vinden jullie nog wat leuke tumblr pagina’s om te volgen!

7 gedachtes over “Lifestyle: Tumblr

      • Ooh jeetje, dat is super! Ik denk al: wat raar dat ik niks meer hoor.
        Heb vaker meegemaakt dat ik het vervolgens niet meer kreeg, vandaar! Dankjewel :) Ik laat je weten als ik het ontvangen heb.
        X

Geef een reactie

