O.P.I I Have a Herring Problem

Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe liefde: I have a herring problem van O.P.I Voor dit lakje ben ik twee keer door het geweldige Nederlandse weer (mist, keiharde wind) naar de boulevard in mijn stad gefietst, waar het nog eens tien keer zo hard waaide omdat het bij de zee is. Hier zit een nagelsalon die O.P.I verkoopt. Maar ik ben blij dat ik dit mooie lakje nu heb! Misschien weten jullie al dat O.P.I een nieuwe limited edition collectie heeft: de Holland collectie! Een hele lijn nagellakjes die geïnspireerd zijn op Nederland. Ik heb een van de lakjes van de Holland lijn gekocht en vandaag laat ik jullie de swatches zien.

Ik heb dus gekozen voor I Have a Herring problem. Deze kleur lijkt op I don’t give a Rotterdam maar is net iets donkerder en hij neigt iets meer naar groenig. Eerst wilde ik Kiss me on my Tulips kopen. Maar ik heb al een lakje van O.P.I die bijna dezelfde kleur is: Hot Pink.

Van links naar rechts:
Gouda Gouda two Shoes, Wooden shoe like to know, I dont give a Rotterdam, A Roll in the Hague, Pedal faster Suzi!, Dutch ‘ya just love OPI?,  Thanks a windmillion, Red lights ahead…Where?, Kiss me on my tulips, Vampsterdam, I have a herring problem, Did you ‘ear about van Gogh?
Alle kleuren zijn op iets Nederlans geïnspireerd. De namen van de O.P.I nagellakjes vind ik ook altijd heel leuk en origineel ook bij deze collectie vind ik het weer leuke namen!

De naam I have a Herring problem betekend ongeveer: ik heb een haring probleem, haringen zijn natuurlijk typisch Nederlands! Dit kleurtje doet me ook denken aan de zee.

De nagellak is donkerblauw met een soort groenige tint. In de nagellak zitten hele kleine zilvere glittertjes. De nagellak lakt heel fijn en droogt ook heel snel. Voor een goed dekkende laag heb je twee laagjes nodig. De nagellak blijft op mijn nagels ongeveer drie dagen zonder te chippen zitten. Mijn nagels zijn vrij buigzaam dus op hardere nagels zal deze nagellak waarschijnlijk ook langer blijven zitten.

Ik ben heel blij met deze nagellak! De holland collectie ligt net in de winkel en een flesje kost 13,95.

7 gedachtes over “O.P.I I Have a Herring Problem

Geef een reactie

