Ooglook inspiratie foto’s

Ik zit af en toe op tumblr en weheartit en vaak staan er ook mooie plaatjes van ooglooks op. Bij sommige ooglooks denk ik: wauw! Vandaag ga ik jullie een paar looks laten zien die ik heel mooi vind. Ik probeer er ook een soort van mini tutorial bij te geven.

Als eerste deze ooglook. Ik hou heel erg van blauwe oogschaduw en ooglooks. Ik vind het jammer dat ik van deze ooglook geen foto kon vinden met het ook dicht. De look is in ieder geval gemaakt met zwarte, witte en turquoise kleurige oogschaduws. Als highlight en in de binnenste ooghoek is een beetje witte oogschaduw aangebracht, de oogschaduw is ook onder de onderste waterlijn aangebracht. De zwarte oogschaduw is over het hele bewegende ooglid aangebracht en daar boven is een turqouise oogschaduw aan gebracht. Er is ook oogpotlood aan gebracht boven de bovenste wimperrand en ze hebben dit lijtnje door laten lopen in de binnenste ooghoek.

De laatste tijd vind ik natural bruine ooglooks ook heel mooi. Deze ooglook met nepwimpers vind ik ook heel mooi. De bruine kleuren zijn mooi in elkaar geblend. Bij deze look vind ik wel dat er iets te veel lichte highlight in de binnenste ooghoek zit. Verder vind ik deze ooglook heel erg mooi! Deze look is ook vrij simpel te maken, een lichte kleur in de binnenste ooghoek, een licht bruine kleur over het hele ooglid en een donker bruine kleur geblend in de licht bruine kleur.

Deze look is echt een van mijn favorieten. Alweer een blauwe ooglook. Er is een fel blauwe kleur in de binnenste ooghoek aan gebracht en de blauwe kleur is tot ongeveer de helft van het ooglid aangebracht. Hierna lijkt het alsof er een licht bruine, witte kleur is aangebracht. Hierna is er een donker bruine kleur aangebracht in de arcadeboog in een soort v-vorm. En een hele mooie winged eyeliner. I like it!

Dit is een vrij heftige bruine ooglook. Er is een shimmer bruine kleur aangebracht tot de helft van het ooglid. Hierna is er denk ik een donker bruine kleur geblend en hierna is er een v-vorm gemaakt met een zwarte oogschaduw. Onder de onderste waterlijn is ook een zwart lijntje aangebracht. De foto is volgens mij wel een beetje bewerkt waardoor hij waziger is.

Dit is een hele aparte maar wel mooie look. Deze look wil ik binnenkort een keer namaken. Er is een witte kleur aangebracht tot de helft van het ooglid. Hierna is er een grijze oogschaduw aan gebracht en hierna is er een zwarte oogschaduw aangebracht. Bij deze look zijn alleen matte oogschaduws gebruikt. Onder de onderste waterlijn is blauwe oogschaduw aan gebracht. Er is ook een wing aangebracht die een beetje naar boven is geblend. Vanaf de onderste waterlijn is er ook een kleine wing gemaakt. Tussen de twee winged eyeliners is een klein beetje wit aan gebracht.

En ook nog even een andere kleur dan blauw: roze! Dit is een vrij simpele look. Er is een fel roze shimmer oogschaduw tot 2/3 van het ooglid aan gebracht. Ook onder de onderste waterlijn is een nog een klein beetje roze oogschaduw aan gebracht. Hierna is er zwarte oogschaduw aan gebracht, en bij deze look is de zwarte oogschaduw vrij ver de arcadeboog in geblend. Ook onder de onderste waterlijn is zwarte oogschaduw aangebracht.

Dit waren een paar (heftige & opvallende) ooglooks. Ik vind het altijd leuk om andere looks te zien, vaak zitten er ook hele mooie oogkleuren tussen! Binnenkort kunnen jullie ook oogschaduw looks verwachten!
Bron foto’s: weheartit.com

3 gedachtes over “Ooglook inspiratie foto’s

Geef een reactie

